تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
کد خبر : 6321

شکیرا و بچه هایش در یک مسابقه بیسبال به طرز شگفت انگیزی می خوانند

شکیرا و بچه هایش در یک مسابقه بیسبال به طرز شگفت انگیزی می خوانند

شکیرا یکی از طرفداران ( Dodgers داجرز ) است. خواننده کلمبیایی به‌روزرسانی خود و خانواده‌اش را که مدتی با کیفیت را در بازی بیسبال Dodgers گذرانده‌اند به اشتراک گذاشت. او عکس‌هایی از بچه‌هایش ساشا و میلان با لباس‌های ( Dodgers داجرز ) به ​​اشتراک گذاشت، و سپس ویدیویی از همه آنها در حال آواز خواندن

شکیرا یکی از طرفداران ( Dodgers داجرز ) است. خواننده کلمبیایی به‌روزرسانی خود و خانواده‌اش را که مدتی با کیفیت را در بازی بیسبال Dodgers گذرانده‌اند به اشتراک گذاشت. او عکس‌هایی از بچه‌هایش ساشا و میلان با لباس‌های ( Dodgers داجرز ) به ​​اشتراک گذاشت، و سپس ویدیویی از همه آنها در حال آواز خواندن با صدای بلند در جایگاه‌ها.

این پست با عکسی از شکیرا و پسرانش باز می‌شود. پسران با پیراهن آبی لس آنجلس داجرز و یک کلاه همسان دیده می شوند. به نوبه خود، به نظر می رسد که او یک تاپ بدون آستین مشکی پوشیده است. یک ویدیو نشان می‌دهد که شکیرا، یکی از دوستانش، و ساشا، همگی در حال خواندن آهنگ «ال ری» ویسنته فرناندز در حین پخش آهنگ در استادیوم هستند. او پست را زیرنویس کرد “در بازی داجرز با بچه ها دیشب! بازی شگفت انگیز!”

در طول یک ماه گذشته، شکیرا دلایل زیادی برای جشن گرفتن داشته است. او در Premios Juventud در پورتوریکو شرکت کرد، جایی که او به عنوان برنده این شب ظاهر شد، هشت جام را به دست آورد و در مورد بشردوستی خود صحبت کرد، یکی از جنبه هایی که از آغاز کار او را شکل داده است.

او در سخنرانی خود گفت: ما در دنیایی مبهم زندگی می‌کنیم که با موسیقی خوب، زیبایی، رقص‌های TikTok و سلفی‌های فیلتر شده احاطه شده است. اما واقعیت هایی وجود دارد که نمی توان آنها را فیلتر یا پنهان کرد.

مکان هایی وجود دارد که افرادی که فقیر به دنیا می آیند فقیر می میرند زیرا فرصت های زیادی برای دریافت آموزش با کیفیت ندارند. مکان‌هایی که اگرچه باورش سخت است، اما مردم به دلیل ترجیحات جنسی، رنگ پوست یا طبقه اجتماعی‌شان مورد تبعیض قرار می‌گیرند. این یک دنیای ناقص است، اما خوشبختانه، دائما در حال تغییر است.

شکیرا با پسرانش در مراسم جوایز همراه بود. او به آنها گفت: «برای اینکه عامل تغییر باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بین درست و نادرست تفاوت قائل شوید. شما فقط باید باور داشته باشید که تغییر ممکن است و اجازه ندهید کسی چیز دیگری به شما بگوید. این قدرت است، و شما، جوانان، صاحب آن قدرت هستید.»

برچسب ها :

ناموجود