تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 8384

شکیرا و آنیتا در جوایز MTV 2023 رکورد شکستند

شکیرا و آنیتا در جوایز MTV 2023 رکورد شکستند

جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2023 شب گذشته پخش شد، در برنامه ای که شبیه بازگشتی به دوران طلایی خود بود. شب طولانی بود، مملو از دیدارهای مجدد، سخنرانی ها و اجراهای باور نکردنی. برخی از بزرگ‌ ترین سلبریتی‌ ها، از جمله تیلور سویفت و نیکی میناژ، در این مراسم حضور داشتند و شگفتی‌ هایی مانند

جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2023 شب گذشته پخش شد، در برنامه ای که شبیه بازگشتی به دوران طلایی خود بود. شب طولانی بود، مملو از دیدارهای مجدد، سخنرانی ها و اجراهای باور نکردنی. برخی از بزرگ‌ ترین سلبریتی‌ ها، از جمله تیلور سویفت و نیکی میناژ، در این مراسم حضور داشتند و شگفتی‌ هایی مانند گردهمایی مجدد N’SYNC در انتظارشان بود.

وقتی صحبت از اجراها به میان می‌ آید، شکیرا با ترکیبی از بهترین آهنگ‌ های خود تماشاگران را مجذوب خود کرد و کارول جی برای اجرای برخی از جدیدترین آهنگ‌ هایش، «تا اوکی» و «اوکی دوکی» از تور خود فاصله گرفت. جدای از کلیپ های فوق العاده ای که از شب منتشر شد، رکورد های بسیاری شکسته شد، از جمله این واقعیت که زنان جایزه را در چهار دسته مهم نمایش گرفتند و این اولین مورد در تاریخ VMA بود.

برخی از رکوردهایی که در VMA شکسته شده اند

شکیرا در مراسم VMA 2023

شکیرا به دنیا یاد آوری کرد که هیچکس مثل او این کار را نمی کند. در طول شب، او با لیدی گاگا و تیلور سوئیفت (هر کدام با دو برد) به عنوان دومین هنرمند پر جایزه در رده همکاری سال برابری کرند. اولین رکور ددار بیانسه است.

تیلور سویفت در مراسم VMA

تیلور سوئیفت چندین رکورد را شکست. او پیشتازی خود را به عنوان هنرمندی که بیشترین جوایز ویدیوی سال را کسب کرده است، افزایش داد و چهارمین جایزه MTV خود را برای «ضد قهرمان» به دست آورد. او اولین هنرمندی بود که این جایزه را به صورت متوالی دریافت کرد. سوئیفت همچنین اولین هنرمند زن با بیشترین جوایز در یک شب و دومین هنرمند پر جایزه در تاریخ VMA شد. او بعد از بیانسه نفر دوم است.

نیکی میناژ در مراسم VMA 2023

نیکی میناژ رکورد خود را به عنوان بهترین هنرمند در بخش بهترین هیپ هاپ افزایش داد. او پنج بار برنده شده است.

آنیتا در مراسم VMA 2023

در نهایت، آنیتا روزالیا را به عنوان بهترین هنرمند زن در بخش بهترین لاتین انتخاب کرد. او همچنین اولین هنرمندی بود که دو سال متوالی برنده این جایزه شد.

برچسب ها :

ناموجود