تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
کد خبر : 11667

شکیرا واکنش شیرینی به مجسمه ساخته شده اش نشان می دهد

شکیرا واکنش شیرینی به مجسمه ساخته شده اش نشان می دهد

شکیرا با مجسمه ای در کشور خودش از او تجلیل شده است. روز سه شنبه، شکیرا، پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن اعلام کرد که مجسمه ای برنزی ساخته شده و در زادگاهش بارانکیلا، کلمبیا قرار داده شده است. هنرمند یینو مارکز مجسمه‌ ای را ایجاد کرد که حرکت رقص شکم معروف

شکیرا با مجسمه ای در کشور خودش از او تجلیل شده است. روز سه شنبه، شکیرا، پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن اعلام کرد که مجسمه ای برنزی ساخته شده و در زادگاهش بارانکیلا، کلمبیا قرار داده شده است. هنرمند یینو مارکز مجسمه‌ ای را ایجاد کرد که حرکت رقص شکم معروف او را نشان می دهد.

شکیرا تعدادی عکس را منتشر کرد که شامل تصاویری از خانواده اش بود که در حال ژست گرفتن در کنار این مجسمه جدید هستند. او در کپشن عکس که والدینش ویلیام مبارک چادید و نیدیا ریپول تورادو را نشان می دهد اشاره کرد که تولد مادرش بود.

در این عکس، والدین این خواننده در پای مجسمه 21 فوتی عکس به تصویر کشیده شده اند. شکیرا در توضیح این عکس نوشت: این باعث خوشحالی من است که این موضوع را با والدینم و به خصوص مادرم در روز تولدش به اشتراک بگذارم.

واکنش شیرین شکیرا به مجسمه ساخته شده در زادگاهش

شکیرا درباره این تقدیم نوشت: «این برای قلب کوچک من خیلی زیاد است. این تقدیم جزئیات زندگی شکیرا را به اشتراک گذاشت و از خواننده به دلیل تأثیرش بر موسیقی تجلیل شد.

در این تقدیم آمده است: «قلبی که آهنگ می‌ سازد، استعدادی بی بدیل، صدایی که توده‌ ها را به حرکت در می‌ آورد»

برچسب ها :

ناموجود