تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۹
کد خبر : 8701

شکیرا هرگز فکر نمی کرد تا زمان مرگ از جرارد پیکه جدا شود

شکیرا هرگز فکر نمی کرد تا زمان مرگ از جرارد پیکه جدا شود

شکیرا فکر می کرد که برای همیشه با جرارد پیکه همسر سابق خود زندگی خواهد کرد. این سوپر استار کلمبیایی در مورد رابطه خود پس از پایان رابطه عاشقانه 11 ساله آنها در ژوئن 2022 و اینکه چگونه به “تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند” اعتقاد داشت در یک داستان جلد

شکیرا فکر می کرد که برای همیشه با جرارد پیکه همسر سابق خود زندگی خواهد کرد. این سوپر استار کلمبیایی در مورد رابطه خود پس از پایان رابطه عاشقانه 11 ساله آنها در ژوئن 2022 و اینکه چگونه به “تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند” اعتقاد داشت در یک داستان جلد جدید برای بیلبورد صحبت کرد.

“اولویت من خانه و خانواده ام بود. به “تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند” اعتقاد داشتم با پیکه زندگی خواهم کرد. او به این نشریه گفت: من آن رویا را باور کردم و آن رویا را برای خودم و فرزندانم دیدم. “پدر و مادر من 50 سال است که با هم زندگی می کنند، نمی دانم، و آنها همدیگر را مانند روز اول دوست دارند، با عشقی که منحصر به فرد و تکرار نشدنی است. بنابراین می دانم که ممکن است.”

شکیرا خاطر نشان کرد که والدینش همیشه “نمونه” او بوده اند. او درباره رابطه اش با پیکه می گوید: «این چیزی بود که برای خودم و فرزندانم می خواستم، اما نشد.

شکیرا در جای دیگری از این مصاحبه توضیح داد که تمرکز روی حرفه‌ اش در بارسلونا، جایی که با فوتبالیست سابق اسپانیایی پیکه زندگی می‌ کرد، برای او «بسیار دشوار» بود.

او ادامه داد: “از نظر تدارکاتی پیچیده بود که یک همکار به آنجا برسانم. باید منتظر می‌ شدم تا برنامه‌ ها منطبق شوند یا کسی بیاید. نمی‌ توانستم فرزندانم را رها کنم و فقط به جایی بیرون از خانه‌ ام موسیقی بسازم. حفظ ریتم سخت است.”

اکنون شکیرا می‌تواند آزادانه کار کند، که دلیل آن تغییر مکان است.

“چیزی اجتناب ناپذیر در مورد میامی، لس آنجلس، ایالات متحده به طور کلی این است که من از پشتیبانی لجستیکی و فنی، منابع، ابزار، مردم برخوردار هستم. زندگی در اسپانیا، همه چیز در حالت تعلیق بود”.

شکیرا دو پسر به نام های میلان 10 ساله و ساشا 8 ساله با همسر سابق پیکه دارد. این زوج سابق در مارس 2011 در سر صحنه موزیک ویدیوی “واکا واکا (این بار برای آفریقا)” که آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال 2010 بود، ملاقات کردند.

شکیرا همچنین در مورد برنامه های تور جهانی که برای سال 2024 در نظر گرفته است با بیلبورد صحبت کرد. او می خواهد “بلیت ها مقرون به صرفه باشند.” با این حال، “مهمترین چیز رپرتوار است.”

او به این نشریه می گوید: «به همین دلیل است که فکر می کنم [تور بعدی من] تور یک عمر خواهد بود، زیرا من آهنگ های زیادی دارم.

برچسب ها :

ناموجود