تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
کد خبر : 10486

شکیرا می گوید گرگی مثل من همیشه خانواده را انتخاب می کند

شکیرا  می گوید گرگی مثل من همیشه خانواده را انتخاب می کند

شکیرا یکی از مهمترین تصمیمات زندگی خود را گرفته است. این خواننده کلمبیایی با مقامات اسپانیا به توافق رسید که در آن آشکارا پذیرفت که فراز مالیاتی داشته است. شکیرا به ندادن مالیات بیش از 14 میلیون یورو بین سال‌ های 2012 تا 2014 متهم شد و دادستانی ابتدا درخواست صدور حکم هشت سال و

شکیرا یکی از مهمترین تصمیمات زندگی خود را گرفته است. این خواننده کلمبیایی با مقامات اسپانیا به توافق رسید که در آن آشکارا پذیرفت که فراز مالیاتی داشته است.

شکیرا به ندادن مالیات بیش از 14 میلیون یورو بین سال‌ های 2012 تا 2014 متهم شد و دادستانی ابتدا درخواست صدور حکم هشت سال و دو ماه زندان به همراه 23.8 میلیون یورو جریمه برای شش تخلف مالیاتی صادر کرد.

پس از توافق، سرانجام این هنرمند به سه سال حبس محکوم شد که البته به دلیل نداشتن سابقه کیفری، مجبور به گذراندن این حکم نخواهد بود. او همچنین 7.3 میلیون جریمه خواهد پرداخت.

واکنش شکیرا در شبکه های اجتماعی

این خواننده پس از اطلاع از اینکه دفاع حقوقی اش با دادستانی برای بسته شدن پرونده کیفری به توافق رسیده است، نظرات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

اگر چه این هنرمند در بدو ورود به دادگاه یا خروج از دادگاه پس از تایید توافق با دادستانی هیچ اظهار نظری نکرد، شکیرا سکوت خود را با کلمات معنا داری شکست.

این پیام روشنی بود که این هنرمند کلمبیایی در حساب شخصی خود در اینستاگرام به جا گذاشت: «گرگی مثل من همیشه خانواده را انتخاب می کند». شکیرا آن نظر را با ویدیویی همراه کرد که فداکاری او به فرزندانش میلان و شاشا از گرمی لاتین پس از برنده شدن جایزه بهترین آهنگ نشان می‌ دهد.

این خواننده کلمبیایی مجدداً تأکید کرد که تصمیم گرفت به خاطر فرزندانش این پرونده را حل و فصل کند.

برچسب ها :

ناموجود