تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۷
کد خبر : 8344

شکیرا فرزندانش را در میدان تایمز نیویورک سورپرایز می کند

شکیرا فرزندانش را در میدان تایمز نیویورک سورپرایز می کند

شکیرا در حال حاضر در شهر نیویورک است، جایی در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2023 شرکت خواهد کرد و به افتخار حرفه موسیقی موفق خود، برای اجرای مورد انتظار خود روی صحنه خواهد رفت. این خواننده قرار است جایزه (پیشتاز ویدیویی) را دریافت کند و تصمیم دارد دو فرزندش ساشا و میلان را به

شکیرا در حال حاضر در شهر نیویورک است، جایی در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2023 شرکت خواهد کرد و به افتخار حرفه موسیقی موفق خود، برای اجرای مورد انتظار خود روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده قرار است جایزه (پیشتاز ویدیویی) را دریافت کند و تصمیم دارد دو فرزندش ساشا و میلان را به نیویورک ببرد، زیرا او برای پذیرش این جایزه باور نکردنی آماده می شود. شکیرا تصمیم گرفت سورپرایز بزرگی برای فرزندانش فراهم کند، زیرا قبلاً اعتراف کرده بود که آنها در سال های اخیر در کار او مشارکت داشته اند.

مامان مهربان دو بچه‌ اش را به میدان تایمز برد و با نشان دادن یک بیلبورد روی یکی از صفحه‌ ها، آنها را غافلگیر کرد. ساشا و میلان با دیدن چهره مادرشان که روی پرده‌ های غول‌ پیکر نمایش داده شد، هیجان زده شدند.

شکیرا این لحظه شیرین را در استوری های اینستاگرام ثبت کرد و واکنش فرزندانش را پس از دیدن تبلیغ جوایز به اشتراک گذاشت. او نوشت: «سورپرایز کوچکی برای پسرانم در میدان تایمز» و ساشا، کوچک‌ ترین فرزندش با جرارد پیکه را نشان داد که با تعجب به صفحه نمایش فکر می‌ کند.

علاوه بر دریافت بزرگترین افتخار شب در MTV VMA، او می تواند جوایز دیگری را نیز به خانه برد، زیرا او همچنین در بخش بهترین همکاری با Karol G، هنرمند سال، و بهترین ویدیو لاتین (نامزد دوبار برای TQG) نامزد شد.

طرفداران شکیرا شاهد رشد فرزندانش بوده اند و او همچنان اجمالی از زندگی خانوادگی خود را نشان می دهد. در اوایل تابستان امسال در مراسم پرمیوس یوونتود، شکیرا با فرزندانش همراه بود که با او جایزه “عامل تغییر” را دریافت کردند و روی صحنه رفتند و نشان دادند که چقدر به مادرشان افتخار می کنند. این خواننده فاش کرد که از ساشا و میلان الهام گرفته و به کار خیره کننده و کار خیریه خود ادامه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود