تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
کد خبر : 12811

شکیرا رقص نمادین شکم را برای آلبوم جدیدش به اشتراک گذاشت

شکیرا رقص نمادین شکم را برای آلبوم جدیدش به اشتراک گذاشت

شکیرا طرفدارانی دارد که مشتاقانه منتظر آلبوم بعدی او، Las Mujeres Ya No Lloran هستند. این خواننده در زمینه ایجاد انتظار حرفه ای است و به نظر می رسد در کنار حضور او در استودیو، چیزی بزرگ را برای انتشار رسمی آن در 22 مارس آماده می کند. شکیرا در رسانه های اجتماعی پیش نمایشی

شکیرا طرفدارانی دارد که مشتاقانه منتظر آلبوم بعدی او، Las Mujeres Ya No Lloran هستند. این خواننده در زمینه ایجاد انتظار حرفه ای است و به نظر می رسد در کنار حضور او در استودیو، چیزی بزرگ را برای انتشار رسمی آن در 22 مارس آماده می کند.

شکیرا در رسانه های اجتماعی پیش نمایشی از آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم رقص نمادین شکم را به اشتراک گذاشت. این هنرمند کلمبیایی که به خاطر رقص شکم نمادین و چشمگیرش شناخته می شود، در استودیوی رقص مشغول تمرین چند حرکت با رقصندگان تیم خود بود.

 شکیرا در کپشن نوشت. “سخت کوشی. آماده شدن برای معرفی آلبوم!».

اعلامیه تور جهانی؟

مشخص نیست این تمرین ها برای چه هستند، آیا برای یک موزیک ویدیو، اجرای زنده یا اعلام رسمی یک تور جهانی. شکیرا در مصاحبه ای با بیلبورد در سال 2023 تایید کرد که امسال توری برگزار خواهد شد. او به این نشریه گفت: «فکر می‌ کنم تور بعدی من تور یک عمر خواهد بود، زیرا آهنگ‌ های زیادی دارم.

تور میدان و استادیوم احتمالاً در 12 کشور در سراسر آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، بریتانیا، اروپا و خاورمیانه برگزار خواهد شد.

شکیرا می داند برقراری یک تور سرگرم کننده است، اما تلاش بسیار خوبی است، و شما باید همه چیز را در حد تعادل قرار دهید و تصمیم بگیرید که طرفداران واقعاً چه چیزی را می خواهند بشنوند.

آخرین بار تور شکیرا برای «تور جهانی الدورادو» بود که از ژوئن 2018 تا نوامبر 2018 برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود