تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 8857

شکیرا در یک ویدیوی جالب فاش می کند که رئیس او کیست

شکیرا در یک ویدیوی جالب فاش می کند که رئیس او کیست

شکیرا در حال جشن گرفتن موفقیت آهنگ جدید خود ال جفه با فوئرزا رگیدا است. این آهنگ در روز چهارشنبه 20 سپتامبر منتشر شد و همچنان نمایش آن به عنوان ترند شماره 1 موسیقی در سراسر جهان در YouTube ادامه دارد. این اهنگ تنها در پنج روز، 30 میلیون بازدید کننده داشته است. در ویدئویی

شکیرا در حال جشن گرفتن موفقیت آهنگ جدید خود ال جفه با فوئرزا رگیدا است. این آهنگ در روز چهارشنبه 20 سپتامبر منتشر شد و همچنان نمایش آن به عنوان ترند شماره 1 موسیقی در سراسر جهان در YouTube ادامه دارد. این اهنگ تنها در پنج روز، 30 میلیون بازدید کننده داشته است.

در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی بازنشر شده است شکیرا موفقیت این آهنگ را با خرگوش خود، توبی جشن گرفت. این هنرمند ویدئویی را به اشتراک گذاشت که به زبان اسپانیایی اعلام کرد: “باورت می شود توبی؟” در حالی که او را می بوسید او با خنده با اشاره به عنوان آهنگ گفت: “این رئیس من است.”

ال جفه تخم مرغ های عید پاک را در موزیک ویدیو دید که طرفداران سعی کرده اند آن را تشریح کنند. دایه سابق میلان و ساشا، لیلی ملگار، در این ویدئو بازی کرد. گزارش شده است که ملگر پس از اینکه پیکه به شکی در مورد رابطه ادعایی او به شکیرا هشدار داد، توسط پیکه اخراج شد.

شکیرا که اخیرا با پسرانش لجضه های خوبی داشته است، هیت پشت سر هم منتشر می کند و سال 2023 را به سالی باور نکردنی تبدیل کرده است. او ال جف را پس از بردن جایزه موسیقی مایکل جکسون وانگارد در جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی با اجرای هیجان انگیز و همچنین بهترین همکاری با کارول جی منتشر کرد.

که در آن نامزد دریافت 12 جایزه شده است. آهنگ «TQG» او با کارول جی، برای پنج جایزه، از جمله آهنگ داغ لاتین سال و آهنگ پخش لاتین سال. نامزد های شکی همچنین شامل آهنگ های داغ لاتین هنرمند سال، هنرمند زن و لاتین پاپ سال، سولو است.

برچسب ها :

ناموجود