تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 6825

شکیرا در یک موزیک ویدیو مهارت های رقص خود را به نمایش گذاشت

شکیرا در یک موزیک ویدیو مهارت های رقص خود را به نمایش گذاشت

شکیرا در حال گذراندن لحظات زندگی خود برای تبلیغ جدیدترین موسیقی خود و آماده شدن برای انتشار پروژه های بیشتر است و طرفداران را در ادامه این دوران موفق جدید، به دنبال تغییرات بسیاری در زندگی و شروع تازه اش در میامی، فلوریدا، هیجان زده می کند. این ستاره کلمبیایی مهارت های رقص خود را

شکیرا در حال گذراندن لحظات زندگی خود برای تبلیغ جدیدترین موسیقی خود و آماده شدن برای انتشار پروژه های بیشتر است و طرفداران را در ادامه این دوران موفق جدید، به دنبال تغییرات بسیاری در زندگی و شروع تازه اش در میامی، فلوریدا، هیجان زده می کند.

این ستاره کلمبیایی مهارت های رقص خود را در جدیدترین پست در TikTok خود به نمایش گذاشت و آهنگ خود “Copa Vacia” با حضور مانوئل توریزو را تبلیغ کرد. شکیرا کلیپی را منتشر کرد که این رقص را نشان می دهد که شامل برخی از حرکات رقص مشخص او می شود و طرفداران را تشویق می کند استعداد خود را نشان دهند.

این خواننده بهترین دوران زندگی خود را سپری می کند و در شبکه های اجتماعی به تفریح ​​می پردازد. شکیرا این بار لباسی کاملا مشکی به تن کرده که از شلوارهای ساق مشکی و یک تاپ همسان تشکیل شده بود و استایل باور نکردنی خود را به نمایش گذاشت.

او همچنین یک کلیپ خنده دار از پشت صحنه این موزیک ویدیو را منتشر کرد که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. این خواننده را می‌ توان دید که در کنار پیست آواز می‌ خواند، لباس پری دریایی خود را پوشیده است، وقتی ناگهان متوجه موش‌ هایی شد که به سمت او می‌ آیند و با دیدن حیوان جیغ می‌کشند و می‌ پرند. او نوشت: “چیزهایی که برای پری دریایی ها اتفاق می افتد.”

شکیرا اخیراً نامزد جوایز موسیقی ویدیویی MTV در بخش بهترین هنرمند سال شد که امسال از همه زنان تشکیل شده است. از 6 زن، دو قدرت لاتین در لیست هستند: شکیرا و کارول جی. آنها به بیانسه، نیکی میناژ و تیلور سویفت می پیوندند.

برچسب ها :

ناموجود