تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 12219

شکیرا در کنار مادر شوهر سابقش بسیار خوشحال به نظر می رسد

شکیرا در کنار مادر شوهر سابقش بسیار خوشحال به نظر می رسد

عکسی از شکیرا در کنار مادر شوهر سابقش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. و نه، مونتسرات برنابئو مادر جرارد پیکه نیست. اینس پرتینه اورین، مادر آنتونیو د لا روآ، دلسوزی که شکیرا آهنگ هایی مانند «دیا د انرو» و «سوئرت» را به او تقدیم کرد. در این تصویر، شکیرا نه تنها

عکسی از شکیرا در کنار مادر شوهر سابقش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. و نه، مونتسرات برنابئو مادر جرارد پیکه نیست. اینس پرتینه اورین، مادر آنتونیو د لا روآ، دلسوزی که شکیرا آهنگ هایی مانند «دیا د انرو» و «سوئرت» را به او تقدیم کرد. در این تصویر، شکیرا نه تنها در کنار مادر شوهر سابقش ظاهر می شود، بلکه در کنار گابریلا واکا گوزمان، خواهر شوهر سابقش، نیز ظاهر می شود. یک صفحه از هواداران شکیرا گفت که این عکس در 19 ژانویه گرفته شده است، اما هیچ قطعیتی وجود ندارد.

در بالای تصویر که هر سه در آن لبخند می زنند، نوشته شده است: “در کنار مادر شوهر سابق عزیزمان.” توصیف طنز تصویر نشان می دهد که با وجود گذشت سال ها، هنوز رابطه صمیمانه ای بین مادر آنتونیو و آیتو و شکیرا وجود دارد.

شکیرا پس از پایان دوران نامزدی خود با آنتونیو، رابطه خود را با پیکه آغاز کرد، در حالی که گابریلا با بانکدار خورخه بریتو ازدواج کرد. با وجود زمان و مسافت، این دو با «شکیرا» دوست ماندند و حتی در مراسم عروسی گابی با تاجر در نوامبر 2011 در اروگوئه شرکت کردند.

رابطه شکیرا با والدین آنتونیو

حتی با وجود اینکه رابطه آنها در سال 2011 با جدایی معروف به پایان رسید و آنها راه خود را ادامه دادند، “شکیرا” علاقه خاصی به والدین آنتونیو داشت. در 9 جولای 2019، زمانی که فرناندو درگذشت،شکیرا این هنرمند کلمبیایی برای ادای احترام به او، خداحافظی احساسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. او با خانواده ای که به مدت 10 سال او را به عنوان یک دختر در آغوش گرفته بودند ابراز همبستگی کرد.

این خواننده با انتشار پستی در اینستاگرام، عکسی را با پدر شریک زندگی سابقش به اشتراک گذاشت و آن را با پیامی صمیمانه همراهی کرد. “تو برای همیشه رفتی دوست. فرزندانت، همسرت اینس، نوه‌ هایت، دوستانت و من، تو را با محبت فراوان و عمیق به خاطر فروتنی و عمق لطیف روحت به خوبی می‌شناختیم، و تو را یاد خواهیم کرد.

شکیرا والدین آنتونیو را در قلب خود دارد، اما احتمالاً والدین پیکه را ندارند. رابطه آنها پس از جدایی او از این بازیکن سابق فوتبال در ژوئن 2022 به هم خورد.

برچسب ها :

ناموجود