تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۸
کد خبر : 8691

شکیرا در جدیدترین آهنگ خود پدر پیکه را به باد انتقاد گرفت

شکیرا در جدیدترین آهنگ خود پدر پیکه را به باد انتقاد گرفت

شکیرا دوباره در رادار همه است. این خواننده و هنرمند اخیراً با اجرای فوق‌ العاده‌اش در جايزه موزيک ويدئو 2023 را به خاطر همکاری اش با کارول جی به دست آورد. با این حال، به نظر می رسد که خواننده کلمبیایی رابطه خود با شریک سابق خود جرارد پیکه را که در جدیدترین آهنگ خود

شکیرا دوباره در رادار همه است. این خواننده و هنرمند اخیراً با اجرای فوق‌ العاده‌اش در جايزه موزيک ويدئو 2023 را به خاطر همکاری اش با کارول جی به دست آورد.

با این حال، به نظر می رسد که خواننده کلمبیایی رابطه خود با شریک سابق خود جرارد پیکه را که در جدیدترین آهنگ خود “ال جفه” ابیاتی را به او تقدیم کرده است، که فراموش نکرده باشد.

شکیرا تصمیم گرفته است با جدیدترین موفقیت خود که در آن با گروه فوئرزا رگیدا شرکت می کند، وارد سبک جدیدی به نام کوریدو مکزیکی شود. در این آهنگ او بار دیگر چندین پیام و نکات پنهان را آشکار می کند.

این خواننده روز چهارشنبه 29 شهریور این آخرین تک آهنگ را بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر کرد و تنها در چند دقیقه باعث هیجان طرفداران شد.

فالوورهای او به سرعت در اشعار ترانه اشاراتی پیدا کردند. در این موفقیت، شکیرا در مورد نام بردن از همسر سابق خود جراد پیکه و به طور خاص پدرش، خوان پیکه، حرفی می زند.

شکیرا “چه کنایه ای، چه دیوانگی، این شکنجه است. تو از طلوع تا غروب آفتاب خودت را می کشی و یک نوشته هم نداری. می گویند هیچ بدی بیش از صد سال دوام نمی آورد. اما هنوز پدر شوهر سابقم هست… که پا در قبر نمی گذارد».

این اولین باری نیست که شکیرا در یکی از آهنگ هایش به همسر سابق خود اشاره می کند. در موفقیت بزرگ خود که با خواننده بیزاراپ منتشر کرد، پیام مستقیم دیگری نیز به مادر پیکه، مونسرات برنابئو شنیده می‌ شود، که بسیاری از رسانه‌ ها با او اشاره کرده‌ اند که او رابطه ضعیفی با خواننده کلمبیایی داشته است. در این همکاری شنیده می شود: «مرا همسایه مادر شوهرم گذاشتی».

لیلی ملگار کیست و چرا شکیرا این آهنگ را به او تقدیم می کند؟

آهنگ ال جفه همچنین شامل نامی اسرار آمیز با داستانی پنهان است که قبلاً فاش نشده است و به عنوان قهرمان آن دایه ای است که از بچه های پیکه و شکیرا، میلان و ساشا، زمانی که هنوز با هم زندگی می کردند، مراقبت می کرد. شکیرا در یکی از آخرین بیت های آهنگ، تقدیم خاصی به یک زن می کند.

لیلی ملگر، این آهنگ برای توست، تو مزد اخراجت را نگرفتی.

نام این زن در سراسر اینترنت منتشر شده است و کاربران کنجکاو هستند که این زن ممکن است کی باشد. به گزارش طرفداران شکیرا، گفته می شود که لیلی ملگار پرستاری است که از فرزندان این زوج مراقبت می کرد و به دلیل افشای خیانت پیکه با کلارا چیا توسط این فوتبالیست سابق اخراج شد.

ممکن است تعجب کنید که چرا پیکه حقوق پایان کار را به او پرداخت نکرد؟ اساساً به این دلیل بود که لیلی ملگار مسئول بازکردن چشمان شکیرا و آگاه کردن او از اعمال ناشایست پیکه بود؛ زمانی که متوجه شد او را اخراج کرد و از پرداخت آن خودداری کرد.

برچسب ها :

ناموجود