تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 11024

شکیرا تمام حقیقت جدایی خود از جرارد پیکه را فاش می کند

شکیرا تمام حقیقت جدایی خود از جرارد پیکه را فاش می کند

بر اساس گزارش های چند رسانه ای، شکیرا در حال ضبط مستندی از زندگی خود است که در آن می تواند تمام حقیقت را در مورد جدایی خود از جرارد پیکه، از جمله موارد دیگر، بیان کند. مدتی است که این خواننده با یک فیلمبردار همراه است که در مراسم گرمی لاتین در سویل دیده

بر اساس گزارش های چند رسانه ای، شکیرا در حال ضبط مستندی از زندگی خود است که در آن می تواند تمام حقیقت را در مورد جدایی خود از جرارد پیکه، از جمله موارد دیگر، بیان کند.

مدتی است که این خواننده با یک فیلمبردار همراه است که در مراسم گرمی لاتین در سویل دیده شد و روزی که در دادگاه بارسلون حاضر شد و موافقت کرد در ازای تخفیف مجازات جریمه نقدی بپردازد.

مستند شکیرا روی چه چیزی تمرکز می کند؟

مستندی که گفته می‌ شود این هنرمند کلمبیایی روی آن کار می‌ کند، بر تجربیات این خواننده در سال‌های 2022 و 2023 و لحظات سختی که او مجبور بود در رابطه با خیانت همسر سابقش و مشکل مالیاتی‌ اش زندگی کند، متمرکز است.

در برنامه ماماراتزی ها، روزنامه نگاران لورا فا و لورنا وازکز تأیید کردند: “امروز اگر شما یک فرد مشهور هستید و نمایش واقعی خود را به سبک مستند ندارید، هیچکس نیستید.”

در حال حاضر شکیرا به طور رسمی این پروژه را تایید نکرده است

لورنا وازکز گفت: واضح است که شکیرا در حال ضبط موارد برای یک پروژه سمعی و بصری، یک مستند یا یک واقعیت شوی مستند است. او با افزودن به صحبت های لورا فا، گفت که این نمایش به دلیل تمام اتفاقاتی که در دو سال اخیر برای شکیرا افتاده است، یک درام خواهد بود.

اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، اما حدس زده می شود که این مستند در نیمه دوم سال 2024 منتشر شود.

برچسب ها :

ناموجود