تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
کد خبر : 8584

شکیرا به موفقیت باور نکردنی دیگری دست یافت: روز شکیرا

شکیرا به موفقیت باور نکردنی دیگری دست یافت: روز شکیرا

شکیرا پس از اجرای خیره کننده در جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی، به سرعت به موفقیت باور نکردنی دیگری دست یافت. پس از اینکه طرفدارانی از کلمبیا، مکزیک، شیلی، آرژانتین و غیره هشتگی با ایده بزرگداشت شکیرا در یک تاریخ خاص دریافت کردند، اسپاتیفای روز شکیرا را اعلام کرد، تعطیلاتی که در 29 سپتامبر

شکیرا پس از اجرای خیره کننده در جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی، به سرعت به موفقیت باور نکردنی دیگری دست یافت. پس از اینکه طرفدارانی از کلمبیا، مکزیک، شیلی، آرژانتین و غیره هشتگی با ایده بزرگداشت شکیرا در یک تاریخ خاص دریافت کردند، اسپاتیفای روز شکیرا را اعلام کرد، تعطیلاتی که در 29 سپتامبر برگزار می شود.

که در چندین کشور آمریکای لاتین، از جمله کلمبیا، مکزیک، شیلی و آرژانتین این روز گرامی داشته می‌ شود، آنها همچنین توضیح دادند که این تاریخ برای شکیرا و طرفدارانش اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بیست و پنجمین سالگرد انتشار “Donde Estan Los Ladrones” است، رکوردی که باعث شد کار او در آمریکای لاتین به شهرت برسد.

“وقتی در کلمبیا در مورد شکیرا روز شنیدم، واکنش اولیه من کاملاً هیجان بود! شکیرا گفت: این لبخند بر لبانم نشست و می دانم که والدینم با دیدن آن افتخار خواهند کرد. “نقشی که طرفداران من در حرفه من بازی کرده اند غیر ممکن است. آنها بهتر از هر کس دیگری می دانستند که چگونه مرا درک کنند و با حمایت بی دریغشان مرا به جایی که امروز هستم رساندند.»

روشی که کلمبیا الهام بخش من به عنوان یک هنرمند بوده است، غیرقابل اندازه گیری است. کلمبیا منبع الهام بی پایانی برای رنگ ها، فرهنگ، صداها، داستان ها، فولکلور و غذا است. این فرهنگ بسیار غنی است، و من بسیار سپاسگزارم که در جایی که بودم بزرگ شده‌ام و این فرهنگ مادام العمر من است.»

در ادامه در مصاحبه با اسپاتیفای، شکیرا به سوالاتی پاسخ داد، از جمله احساساتش در مورد موسیقیدان کلمبیایی بودن و اینکه چقدر صنعت در طول سالها تغییر کرده است. او گفت: «به این فکر می‌ کنم که وقتی شروع کردم صنعت موسیقی ما چقدر مردانه بود، و افتخار می‌ کنم که نماینده زنانی هستم که از کشورم آمده‌ اند.

طبق آمار اسپاتیفای، کلمبیا در فهرست مکان هایی که بیشترین پخش جریانی شکیرا را دارند، رتبه 9 را دارد، در حالی که مکزیک در رتبه اول قرار دارد. آمریکا و اسپانیا در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند. در حال حاضر، بیش از 157 میلیون لیست پخش حداقل یک آهنگ شکیرا را دارند.

برچسب ها :

ناموجود