تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 10004

شکیرا برای پرهیز از نام پیکه روی استیج همه را شگفت زده کرد

شکیرا برای پرهیز از نام پیکه روی استیج همه را شگفت زده کرد

شکیرا و جرارد پیکه از زمان جدایی آنها در اواسط سال 2022 که بعد از 10 سال زندگی مشترک، راه خود را از هم جدا کردند و شکیرا در کنار فرزندانشان ماند. و شکیرا چند آهنگ را به او تقدیم کرد که در ماه های اخیر جزو موفق ترین آهنگ ها بوده اند، او را

شکیرا و جرارد پیکه از زمان جدایی آنها در اواسط سال 2022 که بعد از 10 سال زندگی مشترک، راه خود را از هم جدا کردند و شکیرا در کنار فرزندانشان ماند.

و شکیرا چند آهنگ را به او تقدیم کرد که در ماه های اخیر جزو موفق ترین آهنگ ها بوده اند، او را نیز از دیگر آهنگ ها حذف کرده است، همانطور که در آخر هفته اتفاق افتاد تا از ذکر نام این بازیکن سابق فوتبال خودداری کند.

در 28 اکتبر، در حالی که کارلوس ویوز در ایالات متحده در حال اجرای برنامه بود، شکیرا با رفتن به روی صحنه برای خواندن با هم همه حاضران را شگفت زده کرد.

او مجموعه ای از انتشارات را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد که پیش بینی می کرد به طور غیر منتظره ای در جایی ظاهر شود، اما هیچ کس تصور نمی کرد چه اتفاقی می افتد.

شکیرا در فید اینستاگرامی که داشت می‌ گوید: «تا حالا این کار را نکرده‌ ام»، سپس روی صحنه می‌ رود و شروع به خواندن بخشی از آهنگ خود می‌ کند در حالی که ویوز سعی می‌ کند توضیحی برای ظاهر هموطن و دوستش پیدا کند.

در آهنگی که او می خواند، لحظه بزرگ کنسرت باقی ماند و باعث شد که خود کارلوس ویدیو را پست کند و بگوید: “هنوز دارم می لرزم، در شوک”.

شکیرا جرارد پیکه را از آهنگ “La Bicicleta” کنار گذاشت و آهنگ اصلی را تغییر داد تا اسم پیکه را به زبان هم نیاورد.

اما اگر کارلوس ویوز از آمدن شکیرا غافلگیر شده بود، او و بقیه منتظر بودند که چه اتفاقی بیفتد که قسمتی که در آن از پیکه نام برده می شود. خوب، شکیرا می‌ دانست که چگونه جلو بیفتد و خط را تغییر داد.

زمان زیادی می خواهد که طرفداران شکیرا و کارلوس ویوز اشعار جدید را یاد بگیرند، همچنین عجیب است که آنها نسخه های اصلی را در پلتفرم های مختلف صوتی و تصویری جایگزین کنند.

اما این طبیعی است و مطمئناً با آهنگ های دیگری که در آن خواننده بارانکیلا از پدر فرزندانش یاد می کند یا به او اشاره می کند: میلان و ساشا اتفاق می افتد.

با این حال، از نظر هنری، این خشن ترین ژست شکیرا در مورد رابطه گذشته اش با پیکه نیست. اخیراً اشعاری وجود داشته است که در آن شکیرا پیام‌ های تندی درباره جرارد پیکه داده است، اما همیشه کنجکاو است که در آینده چه اتفاقی می‌ افتد.

برچسب ها :

ناموجود