تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 8607

شکیرا برای سومین بار مادر می شود: آیا اینگونه است؟

شکیرا برای سومین بار مادر می شود: آیا اینگونه است؟

شکیرا در طول رابطه اش با جرارد پیکه مادر دو فرزند شد، چیزی که برای او یک رویا بود. با این حال، اکنون که این دو از هم جدا شده اند، برخی گزارش ها حاکی از آن است که این هنرمند به دنبال داشتن فرزند دیگری است. رسانه ها آنچه را که ( مهونی ویدنته

شکیرا در طول رابطه اش با جرارد پیکه مادر دو فرزند شد، چیزی که برای او یک رویا بود. با این حال، اکنون که این دو از هم جدا شده اند، برخی گزارش ها حاکی از آن است که این هنرمند به دنبال داشتن فرزند دیگری است.

رسانه ها آنچه را که ( مهونی ویدنته ) فردی که در مکزیک به خاطر پیش بینی هایش در مورد چهره های مشهور معروف است، تکرار کرده اند.

وقتی صحبت از شکیرا به میان می‌آید، ویدنت گفته است که این خواننده می‌خواهد سال 2024 را با یک نوزاد جدید شروع کند و این بار می‌ خواهد که او دختر باشد. او همچنین می خواهد که این کودک در میامی به دنیا بیاید و نه در بارسلونا، جایی که دو پسرش از آنجا هستند.

آیا شکیرا واقعاً فرزند سوم می خواهد؟

البته پیش بینی ویدنته چیزی بیش از این نیست. با این حال، نشریه اسپانیایی La Cataluna نیز از احتمال مادر شدن شکیرا دوباره خبر داده است.

در این گزارش آمده است: «این زن کلمبیایی در کوتاه‌ مدت تا میان‌ مدت مادر می‌ شود، اگر چه او کسی نیست که باردار شود، زیرا نمی‌ خواهد خطرات مربوط به باردار شدن را در سن ۴۶ سالگی متحمل شود»

افکار شکیرا در مورد مادر شدن

این ستاره موسیقی به طور علنی در مورد این موضوع صحبت نکرده است، زیرا او در حال حاضر روی حرفه خود متمرکز است. شکیرا اخیرا به یکی از رسانه های مکزیکی گفته است: “من در یک لحظه بسیار هیجان انگیز در حرفه ام هستم، احساس می کنم کاملاً عاشق موسیقی و کاری هستم که انجام می دهم.”

نیروی محرکه من در حال حاضر فرزندانم، خانواده ام هستند و همچنین مشتاقانه منتظر خلق موسیقی بیشتر، دور هم جمع شدن با دوستان و انجام همکاری های جدید هستم. از زمانی که شکیرا زندگی جدید خود را دور از بارسلونا آغاز کرد، شایعات عاشقانه زیادی منتشر شد.

یکی از مشهورترین آنها رابطه عاشقانه او با راننده بریتانیایی فرمول 1 لوئیس همیلتون بود. با این حال، این موضوع تایید نشده است و حضور های عمومی او بیشتر به یک دوستی مربوط می شود.

پس باید دید شکیرا برای سومین بار مادر می شود یا خیر. اگرچه بارداری در سن 46 سالگی پرخطر است، اما ادعا می شود که او برای داشتن یک نوزاد دختر به رحم جایگزین فکر می کند.

برچسب ها :

ناموجود