تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
کد خبر : 8163

شکیرا برای دریافت جایزه ای بزرگ آماده می شود

شکیرا برای دریافت جایزه ای بزرگ آماده می شود

برای شکیرا یک اجرای بزرگ و جایزه ای بزرگ در راه است. او مفتخر به دریافت جایزه پیشتاز ویدئویی مایکل جکسون MTV خواهد شد و اولین آمریکایی جنوبی است که برنده این جایزه می شود. برد او همچنین شامل اجرائی می شود که در آن او خلاصه ای از بهترین موفقیت های خود را ارائه

برای شکیرا یک اجرای بزرگ و جایزه ای بزرگ در راه است. او مفتخر به دریافت جایزه پیشتاز ویدئویی مایکل جکسون MTV خواهد شد و اولین آمریکایی جنوبی است که برنده این جایزه می شود. برد او همچنین شامل اجرائی می شود که در آن او خلاصه ای از بهترین موفقیت های خود را ارائه می دهد. عمو زاده هایش در حالی که او برای یکی از بزرگترین نمایش های حرفه ای خود آماده می شود، در کنار او عکس هایی را به اشتراک می گذارند.

خوان جی ریپول و کارولینا اولاو در کنار شکیرا عکس هایی به اشتراک گذاشته اند. آن دو او را در ، نیوجرسی، جایی که تمرین ها در حال انجام است، ملاقات کرده اند و هیجان خود را با پیروان خود به اشتراک گذاشته اند. ریپول نوشت: ” دختر عموی فوق العاده ما در حال آماده شدن برای VMAs 2023 است.”

در حالی که عکس ها بر روی شکیرا و اعضای خانواده اش متمرکز شده اند، آنها همچنین برخی از رقصندگان پس زمینه را در حال تمرین برای نمایش بزرگ نشان می دهند.

شکیرا همچنان به دستاوردهای سال خود اضافه می کند. او علاوه بر دریافت جایزه امسال مایکل جکسون ویدیو پیشتاز، نامزد دریافت جایزه بهترین همکاری، بهترین لاتین و هنرمند سال نیز شده است.

شکیرا یک نیروی واقعی جهانی است که همچنان با مهارت منحصر به فرد خود در موسیقی، الهام بخش را تحت تاثیر قرار می دهد. بروس گیلمر، رئیس بخش موسیقی، استعداد های موسیقی، برنامه نویسی و رویدادها در Paramount+، گفت: او پیشگامی برای زنان در سراسر جهان و یکی از اولین هنرمندانی است که جهانی شدن موسیقی لاتین را رهبری می کند. “تاثیر عظیم او در سراسر چشم انداز موسیقی ماندگار خواهد بود زیرا او همچنان به خلق و سرگرمی در بالاترین سطح ادامه می دهد.”

VMA های امسال در 12 سپتامبر برگزار می شود و از MTV پخش می شود.

برچسب ها :

ناموجود