تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
کد خبر : 11351

شکیرا با قهرمان شدن تیم فوتبال مورد علاقه اش سورپرایز شد

شکیرا با قهرمان شدن تیم فوتبال مورد علاقه اش سورپرایز شد

شکیرا در حال جشن گرفتن بزرگ بارانکیلا است! این ستاره جهانی کلمبیایی پس از اینکه تیم فوتبال مورد علاقه او جونیور 5 بر 3 تیم مدلین را از روی نقطه پنالتی شکست داد و قهرمان شد، در رسانه های اجتماعی به ابراز هیجان پرداخت. هواداران خردسال از جمله این خواننده با تمجید از باشگاه به

شکیرا در حال جشن گرفتن بزرگ بارانکیلا است! این ستاره جهانی کلمبیایی پس از اینکه تیم فوتبال مورد علاقه او جونیور 5 بر 3 تیم مدلین را از روی نقطه پنالتی شکست داد و قهرمان شد، در رسانه های اجتماعی به ابراز هیجان پرداخت.

هواداران خردسال از جمله این خواننده با تمجید از باشگاه به این پیروزی واکنش نشان دادند. قبل از بازی، او جمله معروف باشگاه را به اشتراک گذاشت، “به یاد داشته باشید که جونیور پدر شماست” و ساعاتی بعد، او نوشت: “Que viva el Junior y que viva Barranquilla!!!!!” که به “زنده باد جونیور و زنده باد بارانکیلا” ترجمه می شود.

شکیرا که در بارانکیلا متولد شده اما در حال حاضر در میامی زندگی می کند، همیشه از باشگاه شهر خود حمایت کرده است. برای موزیک ویدیو “La Bicicleta” با حضور کارلوس ویوز، او در حالی که یک پیراهن جونیور را که روی آن نام و شماره 3 نوشته شده است، در حال انجام این ورزش ظاهر می شود.

لحظه خوشحالی شکیرا پس از آن اتفاق می‌ افتد که او و اداره مالیات اسپانیا در 20 نوامبر به توافق مالی برای پایان دادن به محاکمه به اتهام فرار مالیاتی دست یافتند. این خواننده متهم به بدهکاری 14.5 میلیون یورویی به خزانه داری و محکومیت احتمالی هشت سال و دو ماهه و 23.8 میلیون یورو جریمه بود.

شکیرا گفت که می خواهد میلان و ساشا او را خوشحال ببینند. آنها از من خواسته اند و من این تصمیم را برای آنها گرفته ام. آنها در دوران سختی زندگی کرده اند و من می خواهم که من را خوشحال ببینند و با هم به آینده نگاه کنند.

این هنرمند اظهار داشت که در پنج سال گذشته عمدتاً روی این روند متمرکز بوده است. با این حال، او در بیانیه خود اطمینان داد که اکنون مشتاقانه منتظر تعهدات و پیشرفت های زیادی در حرفه موسیقی خود است که نمی خواهد بیشتر از این به تعویق بیفتد.

برچسب ها :

ناموجود