تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۸
کد خبر : 6236

شکیرا با رقص پری دریایی طرفدارانش را به چالش می کشد

شکیرا با رقص پری دریایی طرفدارانش را به چالش می کشد

آهنگ جدید شکیرا که او به همراه مانوئل توریزو می خواند، قبلاً توسط همسر سابقش جرارد پیکه تأیید شده است. او برای طرفدارانش در شبکه های اجتماعی نوشت تا آن را امتحان کنند و این ملودی را پخش کنند. خود او برای تشویق این طرفداران برای این خواسته در حال رقص نشان داده می شود

آهنگ جدید شکیرا که او به همراه مانوئل توریزو می خواند، قبلاً توسط همسر سابقش جرارد پیکه تأیید شده است.

او برای طرفدارانش در شبکه های اجتماعی نوشت تا آن را امتحان کنند و این ملودی را پخش کنند. خود او برای تشویق این طرفداران برای این خواسته در حال رقص نشان داده می شود که بسیاری را هیجان زده می کند.

Copa Vacia در پایان ماه ژوئن منتشر شد و 30 میلیون بار در پلتفرم اسپاتیفای نمایش دارد.شکیرا توانسته است آهنگ های جدید خود را در طول سال در موقعیت های “بالا” قرار دهد.

شکیرا در ویدیوی در TikTok نحوه رقصیدن به عنوان یک پری دریایی را نشان می دهد.

در موزیک ویدیوی این آهنگ، شکیرا به یک پری دریایی تبدیل می شود. او در ادامه خط “پری دریایی کوچولو” داستانی را تعریف می کند که چگونه عاشق یک انسان می شود و همه چیز را برای او می گذارد. نقش کنار او را هموطنش مانوئل توریزو بازی می کند. در نهایت انسان عاشق قهرمان داستان نیست و به جای نجات او، او را اسیر کرده و در قفس می اندازد.

او از طریق اینستاگرام پیچشی که به داستان داده است را توضیح داد. این خواننده گفت: “پری دریایی چیزهای زیادی را فدای عشق می کند. هرگونه شباهت به واقعیت کاملا تصادفی است.” این گونه است که دنیای موسیقی تعبیر دیگری از هنرمند به آن زمان می‌ افزاید.

برچسب ها :

ناموجود