تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
کد خبر : 11684

شکیرا با خبرهای عالی با سال 2023 خداحافظی می کند

شکیرا با خبرهای عالی با سال 2023 خداحافظی می کند

تنها چند روز مانده به خداحافظی با سال 2023، شکیرا سالی پر از موفقیت های حرفه ای را با اخباری عالی به پایان می رساند. این هنرمند کلمبیایی که در مورد دستاورد هایی که در 12 ماه گذشته با موسیقی خود به دست آورده است، هیجان زده است، شکیرا مفتخر است که بداند نام او

تنها چند روز مانده به خداحافظی با سال 2023، شکیرا سالی پر از موفقیت های حرفه ای را با اخباری عالی به پایان می رساند. این هنرمند کلمبیایی که در مورد دستاورد هایی که در 12 ماه گذشته با موسیقی خود به دست آورده است، هیجان زده است، شکیرا مفتخر است که بداند نام او جستجو شده ترین هنرمند لاتین در سراسر جهان در تمام دوران ها در گوگل است.

او در مورد پستی که او را به عنوان محبوب ترین هنرمند بین نوازندگان اسپانیایی و پرتغالی معرفی می کند، نوشت: “وای”. پشت سر او، اما با تفاوت قابل توجهی در جستجو، انریکه ایگلسیاس، بابا یانکی و RBD قرار دارند.

برای هیجان انگیز تر کردن پایان سال، باراک اوباما لیست سالانه موسیقی مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشت، جایی که شکیرا با آهنگ “TQG” در کنار کارول جی برجسته است.

علاوه به این دستاورد های موسیقی ادای احترام قابل توجهی به این هنرمند با بیش از 25 سال موفقیت است. در زادگاهش بارانکیلا، کلمبیا، آنها از یک مجسمه برنزی 21 فوتی به افتخار موفقیت جهانی او پرده برداری کردند. اگر چه شکیرا در مراسم رونمایی از مجسمه حضور نداشت، اما والدینش، ویلیام مبارک و نیدیا ریپول، با افتخار شاهد این ادای احترام محبت آمیز بودند.

مادر این خواننده لحظات خاصی را با مجسمه‌ ساز یینو مارکز داشت. او در مصاحبه ای با هوی دیا گفت: «او دستان من را لمس کرد و گفت: «خداوند به آن دست ها برکت دهد، تو عالی هستی». طرفداران، رقصندگان و تماشاچیان به ملکون د بارانکیلا نزدیک شده اند تا چهره ای را تحسین کنند که شکیرا را در حال اجرای رقص شکم با دستانش بالای سرش جاودانه می کند.

برچسب ها :

ناموجود