تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۰۹
کد خبر : 8318

شکیرا با انعطاف پذیری بدن خود طرفدان را هیجان زده کرد

شکیرا با انعطاف پذیری بدن خود طرفدان را هیجان زده کرد

طرفداران شکیرا، تقویم های خود را علامت بزنید، زیرا 12 سپتامبر یک شب تاریخی برای خواننده محبوب کلمبیایی است. شکیرا با دریافت جایزه معتبر پیشتاز ویدیویی مایکل جکسون در جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی تجلیل خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ، هیجان در میان طرفداران و همانطور که مشخص است، خود شکیرا که

طرفداران شکیرا، تقویم های خود را علامت بزنید، زیرا 12 سپتامبر یک شب تاریخی برای خواننده محبوب کلمبیایی است. شکیرا با دریافت جایزه معتبر پیشتاز ویدیویی مایکل جکسون در جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی تجلیل خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ، هیجان در میان طرفداران و همانطور که مشخص است، خود شکیرا که به سختی در حال آماده سازی برای بازی پیشرو ویدئویی مورد انتظارش بوده، به اوج می رسد.

MTV VMA ها به خاطر اجراهای هیجان‌ انگیز شان شناخته می‌ شوند و انتظار می‌ رود که شکیرا با حضور در صحنه برای جشن گرفتن حرفه‌ ای درخشان خود، سطح را حتی بالاتر ببرد.

شکیرا برای اینکه نگاهی گذرا به مراحل آماده سازی خود داشته باشد، اخیراً دنبال کنندگان اینستاگرام خود را با چند نمونه از تمرینات رقص خود پذیرایی کرد. این تصاویر انعطاف پذیری باور نکردنی و استعداد غیرقابل انکار او را به نمایش می گذارد و طرفداران را شگفت زده می کند. در این عکس‌ ها، شکیرا بدن خود را به شکل‌ هایی مسحور کننده تغییر می‌ دهد و به ما طعم حرکات رقصی را که روی صحنه می‌ آورد، می‌ دهد.

برای جلسه تمرینی او، راحتی در اولویت به نظر می رسید، زیرا او یک جفت ساق و یک تیشرت گشاد به تن کرد. با این حال، او در سبک کوتاهی نکرد و چکمه‌ های پاشنه دار پوشید و تعهد خود را برای تکمیل عملکردش در کفش‌ های پاشنه دار برجسته کرد.

شکیرا با اضافه کردن یک عنصر تعلیق به آماده سازی خود، از طرفدارانش پرسید: “حدس بزنید این ژست از کدام آهنگ است؟ نمی توانم برای سه شنبه صبر کنم!» پاسخ برقی بود و طرفداران او با هیجان بخش نظرات را برای شب بزرگ او پر کردند.

صفحه رسمی VMA نمی‌توانست جلوی انتظار آنها را بگیرد و اظهار داشت: “به معنای واقعی کلمه لحظه شماری می کنم!!!!” طرفداران مشتاقانه به آن پیوستند و اعلام کردند: “شکیرا، بی صبرانه منتظر اجرای دوباره تو هستیم”، که بازتاب احساسات طرفداران در سراسر جهان بود که مشتاقانه منتظر این لحظه بودند.

یک لحظه راهگشا

این نماد کلمبیایی قرار است با تبدیل شدن به اولین هنرمند آمریکای جنوبی که جایزه معتبر Video Vanguard را در VMAs دریافت می کند، تاریخ ساز شود و اولین اجرای او در این رویداد پس از 17 سال باشد.

با پیوستن به صفوف برگزیدگان قبلی مانند جنیفر لوپز، ریحانا، میسی الیوت و نیکی میناژ، دریافت جایزه پیشتاز ویدیو توسط شکیرا موقعیت او را به عنوان هنرمندی که مشارکت‌ هایش فراتر از مرزها و ژانرها است، تثبیت می‌ کند.

برچسب ها :

ناموجود