تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 13451

شکیرا از هنرنمایی پسرش میلان هیجان زده می شود

شکیرا از هنرنمایی پسرش میلان هیجان زده می شود

پسر شکیرا، میلان، توانایی های موسیقیایی او را به ارث برده است. این نوجوان 11 ساله اولین کار حرفه ای راک خود را در کافه هارد راک در میامی انجام داد، جایی که در گروه خود درام می نواخت. اولین نمایش میلان از انواع آهنگ های کلاسیک راک تشکیل شده بود و بینندگان بسیاری لحظات

پسر شکیرا، میلان، توانایی های موسیقیایی او را به ارث برده است. این نوجوان 11 ساله اولین کار حرفه ای راک خود را در کافه هارد راک در میامی انجام داد، جایی که در گروه خود درام می نواخت.

اولین نمایش میلان از انواع آهنگ های کلاسیک راک تشکیل شده بود و بینندگان بسیاری لحظات را روی ویدیو ضبط می کردند و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک می گذاشتند. به گفته تماشاگران، شکیرا به شدت هیجان زده و متحرک بود و در یک نقطه به دلیل هیجان زدگی گریه می کرد.

میلان یک لباس مشکی با کانورس بالا پوشیده بود و موهایش را مثل یک ستاره پانک کلاسیک حالت داده بود. گروه متشکل از سه پسر بود که ساز می زد و یک دختر آهنگ هایی را که بیشتر متعلق به دهه 80 و 90 بود اجرا می کرد.

در برخی از ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی، شکیرا در حال ورود به محل برگزاری و نشستن در ردیف اول نمایش در حالی که پسرش مهارت های خود را روی طبل نشان می دهد، دیده می شود.

طرفداران شکیرا می دانند که بچه های او از نظر موسیقی با استعداد هستند. این دو در «آکروستیکو»، یکی از احساسی‌ ترین آهنگ‌ های شکیرا، که میلان را در حال نواختن پیانو و آواز خواندن در کنار برادر کوچکترش ساشا است، به نمایش گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود