تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۴۷
کد خبر : 8256

شکیرا از جت اسکی سواری ترسناک جان سالم به در برد

شکیرا از جت اسکی سواری ترسناک جان سالم به در برد

شکیرا که در روز کارگر در ایالات متحده در حال جت اسکی سواری بود، آب و هوای نا مساعد او را به دام انداخت، تقریباً با جت اسکی به لب بندر برخورد کرد. تغییر ناگهانی شرایط باعث شد که او و فرزندانش در دریا شوکه شوند، اما هنگامی که سعی کرد جت اسکی را پارک

شکیرا که در روز کارگر در ایالات متحده در حال جت اسکی سواری بود، آب و هوای نا مساعد او را به دام انداخت، تقریباً با جت اسکی به لب بندر برخورد کرد.

تغییر ناگهانی شرایط باعث شد که او و فرزندانش در دریا شوکه شوند، اما هنگامی که سعی کرد جت اسکی را پارک کند، متوجه شد که به سمت اسکله چوبی پرت می شود. همه رسانه های اسپانیایی این حادثه را تماشا کردند.

Y ahora Sosoles گزارش داد: «شکیرا تقریباً زن مسئول جت اسکی را زیر گرفت که نگران به نظر می رسید و به دیوار برخورد کرد. شکیرا با پسرانش میلان و ساشا که پدرشان جرارد پیکه فوتبالیست است با هم، در دریا بودند.

شکیرا و پیکه در سال 2011 پس از پایان 10 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

یازده سال پس از ملاقات شکیرا و پیکه، آنها جدایی خود را با رسانه ها اعلام کردند و گزارش دادند که پیکه در طول مدتی که با هم بودند چندین رابطه داشته است.

از آن زمان به بعد شایعه شده بود که شکیرا با لوئیس همیلتون ستاره فرمول 1 و جیمی باتلر نماد میامی هیت قرار داشته است، اگرچه شکیرا، همیلتون یا باتلر هیچ کدام این موضوع را تایید نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود