تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
کد خبر : 6929

شکیرا آهنگ های جدید بیشتری در مورد جرارد پیکه منتشر خواهد کرد

شکیرا آهنگ های جدید بیشتری در مورد جرارد پیکه منتشر خواهد کرد

جدایی شکیرا و جرارد پیکه انتشار تک‌ آهنگ‌ های این خواننده را تسریع کرد. جدایی از پیکه منجر به انتشار موفقیت آمیز «Te felicito»، «Monotonia»، «Bzrp Music Sessions، Vol. 53، ‘آکروستیکو’، ‘TQG’ و ‘Copa Vacia’ شد. به نظر می رسد چیز دیگری در راه است، زیرا گزارش ها حاکی از آن است که دوازدهمین آلبوم

جدایی شکیرا و جرارد پیکه انتشار تک‌ آهنگ‌ های این خواننده را تسریع کرد. جدایی از پیکه منجر به انتشار موفقیت آمیز «Te felicito»، «Monotonia»، «Bzrp Music Sessions، Vol. 53، ‘آکروستیکو’، ‘TQG’ و ‘Copa Vacia’ شد.

به نظر می رسد چیز دیگری در راه است، زیرا گزارش ها حاکی از آن است که دوازدهمین آلبوم استودیویی این خواننده در راه است. به نظر می رسد که دلشکستگی به عنوان الهام بخش این پروژه باشد، و به همین دلیل است که انتظار می رود سایر آهنگ های آلبوم جدید مشابه باشند و پیام های ضمنی بیشتری در مورد جدایی اخیر آنها داشته باشند.

تاکنون هیچ خبری رسمی از شکیرا یا شرکت ضبط او منتشر نشده است، اما آهنگ های اخیر او به زبان اسپانیایی بوده و تمرکز زیادی روی اسپانیا و آمریکای لاتین داشته است. با این حال، به نظر می رسد آهنگ های انگلیسی نیز در این پروژه وجود داشته باشد.

این امر با این واقعیت تقویت می شود که شکیرا اخیراً به لندن، انگلستان رفت تا با آهنگساز دیوید استوارت کار کند. او یکی از مهم‌ ترین افراد در صنعت موسیقی است که مسئولیت ساخت آهنگ‌های گروه The Jonas Brothers و BTS را بر عهده داشته است.

او در حساب های رسانه های اجتماعی خود نوشت: «در لندن با دیوید استوارت روی آهنگ بعدی من کار می کنم.

شکیرا احساس خلاقیت بیشتری می کند

در سپتامبر 2022، او همچنین در مورد آنچه که در استودیو انجام می‌ داده بود، روشن کرد.

«فکر می‌کردم آلبوم تمام شده است، اما هر بار که به استودیو می‌ روم تا یک بیت را تغییر دهم یا آهنگی را که تقریباً آماده انتشار است میکس کنم، در نهایت با موسیقی جدید پایان می‌ دهم، زیرا در این لحظه احساس خلاقیت می‌ کنم و احساس می‌ کنم. این یک راه باور نکردنی است.”

بدون دانستن اینکه کدام آهنگ ها در آلبوم قرار خواهند گرفت، گزارش ها حاکی از آن است که همکاری با Bizarrap و Karol G نیز ممکن است بخشی از انتشار باشد.

علاوه بر این، شایعاتی در مورد آهنگ هایی با Bad Bunny، Rosalia، Ed Sheeran، J Balvin و Coldplay نیز وجود دارد.

در سال 2017 شاهد انتشار آلبوم «الدورادو» بودیم، آلبومی که چندین همکاری و همچنین ترکیبی از زبان ها داشت. آن آلبوم نیز به پیکه اشاره داشت، اما موارد مثبت، به ویژه «آماریلو» و «من عاشق».

برچسب ها :

ناموجود