تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
کد خبر : 8505

شکیرا آهنگ جدید ال جفه را با رقصی شگفت انگیز منتشر کرد

شکیرا آهنگ جدید ال جفه را با رقصی شگفت انگیز منتشر کرد

شکیرا روز شنبه وارد اینستاگرام شد تا به طرفداران نگاهی هیجان انگیز به آخرین تک آهنگ خود با عنوان “ال جفه” با حضور فوئرزا رگیدا، یک گروه موسیقی مکزیکی منطقه ای مستقر در سن برناردینو، کالیفرنیا بدهد. او پیش نمایشی از این آهنگ را به اشتراک گذاشت که انتظار می رود یکی دیگر از موفقیت

شکیرا روز شنبه وارد اینستاگرام شد تا به طرفداران نگاهی هیجان انگیز به آخرین تک آهنگ خود با عنوان “ال جفه” با حضور فوئرزا رگیدا، یک گروه موسیقی مکزیکی منطقه ای مستقر در سن برناردینو، کالیفرنیا بدهد. او پیش نمایشی از این آهنگ را به اشتراک گذاشت که انتظار می رود یکی دیگر از موفقیت های ستاره کلمبیایی باشد.

این آهنگ و موزیک ویدیو چهارشنبه در یوتیوب منتشر شد. گرایش شکیرا به موسیقی منطقه ای مکزیک برای طرفداران او و به طور کلی صنعت موسیقی یک شگفتی خوشایند بوده است. این هنرمند بار دیگر تطبیق پذیری و توانایی خود را در آزمایش ژانرهای مختلف نشان داده است و او را به یکی از تأثیر گذار ترین هنرمندان جهان تبدیل کرده است.

در این کلیپ، شکیرا با پوشیدن چکمه های پاشنه بلند، کلاه گاوچران و دامن حاشیه دار کاملاً خود را در سبک مکزیکی منطقه ای غوطه ور می کند و در حین رقصیدن به زیبایی این آهنگ را اجرا می کند.

“ال جفه” گواهی بر توانایی شکیرا در فراتر رفتن از مرزها و ارتباط با مخاطبان از فرهنگ های مختلف از طریق موسیقی خود است.

در تیزر این آهنگ، شکیرا به زبان اسپانیایی می خواند: “شما آرزوی ترک هود را دارید. همه چیز را برای میلیونر شدن دارید. سلیقه های گران قیمت، ذهنیت، شما فقط دستمزد را از دست می دهید.”

برچسب ها :

ناموجود