تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 10420

شکیرا آمادگی جسمی خود را برای جوایز گرمی نشان داد

شکیرا آمادگی جسمی خود را برای جوایز گرمی نشان داد

شکیرا قبل از اجرای مورد انتظارش در گرمی لاتین به طرفداران آنچه می خواهند می دهد. این نماد کلمبیایی فاش کرد که می‌ خواهد با راه‌ اندازی یک کانال جدید در این پلتفرم، از طریق واتس‌ اپ با طرفدارانش در ارتباط باشد، جایی که محتوای منحصر به فرد زندگی شخصی و حرفه‌ ای خود را

شکیرا قبل از اجرای مورد انتظارش در گرمی لاتین به طرفداران آنچه می خواهند می دهد. این نماد کلمبیایی فاش کرد که می‌ خواهد با راه‌ اندازی یک کانال جدید در این پلتفرم، از طریق واتس‌ اپ با طرفدارانش در ارتباط باشد، جایی که محتوای منحصر به فرد زندگی شخصی و حرفه‌ ای خود را به اشتراک می‌گذارد.

این خواننده با پیامی شیرین از طرفداران و دنبال کنندگان خود به کانال خود استقبال کرد و فاش کرد که “کمی از همه چیز را به اشتراک خواهد گذاشت” و کاربران واتس اپ می توانند “انتظار مطالب پشت صحنه، سوالات و هر آنچه که به ذهنشان می رسد” داشته باشند. از جمله “ایده ها، الهام، موسیقی” و موارد دیگر.

شکیرا این را قبل از اجرای خود اعلام کرد و همچنین نحوه آماده سازی خود را قبل از روی صحنه رفتن در پنجشنبه شب به اشتراک گذاشت. این خواننده مجموعه ای از عکس ها را منتشر کرد که در آن می تواند قبل از تمرین برای مراسم اهدای جوایز حرکات کششی انجام دهد.

شکیرا در اینستاگرام نوشت و اینگونه است که ما برای گرمی لاتین در این پنجشنبه، 16 نوامبر تلاش می کنیم!  و طرفداران هیجان خود را برای دیدن اجرای او به اشتراک گذاشتند. یک نفر نوشت: “دنیا دوباره متوقف می شود”، در حالی که شخص دیگری اظهار داشت: “من شما را از اسپانیا خواهم دید!”

 

شکیرا در چند هفته گذشته مجموعه ای از اعلامیه ها را اعلام کرده است که طرفداران را شگفت زده کرده است، زیرا او همچنان به سختی روی پروژه های شخصی خود و در استودیو کار می کند. اخیراً، او به بیلبورد فاش کرد که یک تور کنسرت در حال نزدیک شدن است، که “شامل نمایش های عرصه و استادیوم در نزدیک به دوجین کشور در سراسر آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، بریتانیا، اروپا و خاورمیانه خواهد بود.”

من می خواهم بلیط ها مقرون به صرفه باشد. فکر می‌ کنم تور بعدی من تور یک عمر خواهد بود زیرا آهنگ‌ های زیادی دارم.

برچسب ها :

ناموجود