تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 9146

شکستن قلب سلنا گومز باعث دوری اش از شبکه های اجتماعی شد

شکستن قلب سلنا گومز باعث دوری اش از شبکه های اجتماعی شد

سلنا گومز، در یک مصاحبه جدید به اشتراک گذاشت که جدایی او از جاستین بیبر، منجر به انتخاب او برای اولویت دادن به سلامت روانش با کناره گیری از رسانه های اجتماعی برای مدتی شد. سلنا در مصاحبه ای که در 3 اکتبر منتشر شد به شرکت فست گفت: «من به تازگی قلبم شکسته بود.

سلنا گومز، در یک مصاحبه جدید به اشتراک گذاشت که جدایی او از جاستین بیبر، منجر به انتخاب او برای اولویت دادن به سلامت روانش با کناره گیری از رسانه های اجتماعی برای مدتی شد. سلنا در مصاحبه ای که در 3 اکتبر منتشر شد به شرکت فست گفت: «من به تازگی قلبم شکسته بود. او افزود: «نیازی نداشتم ببینم همه چه می کنند. بعد از آن لحظاتی بود که به دلیل آنچه در اینستاگرام می دیدم، نسبت به ظاهرم احساس مثبتی نداشتم. وای ای کاش بدنم اینطوری می شد.»

سلنا در سال 2018 پس از سال ها رابطه طولانی مدت برای همیشه از جاستین بیبر جدا شد. تقریباً همزمان با جدایی، سلنا مبتلا به اختلال دو قطبی تشخیص داده شد. دوران بسیار سختی در زندگی سلنا بود که او در مستند اپل پلاس 2022 خود درباره آن صحبت کرده است.

«همه چیز خیلی عمومی بود. احساس می کردم از رابطه گذشته ای که هیچ کس نمی خواست آن را رها کند آزار می دیدم. سپس من فقط از کنار آن گذشتم و دیگر ترسی نداشتم.» «احساس می‌ کنم که باید بدترین دلشکستگی ممکن را تجربه کنم و بعد همه چیز را در یک لحظه فراموش کنم، واقعاً گیج‌ کننده بود. اما من فقط فکر می کنم که باید این اتفاق بیفتد و در نهایت این بهترین اتفاقی بود که برای من افتاد.

سلنا به ندرت در مورد رابطه آشفته خود با جاستین بیبر صحبت می کند. اندکی پس از جدایی آنها در سال 2018، جاستین با هیلی بالدوین آشنا شد و آنها تا پایان سال ازدواج کردند. سلنا در آهنگ 2019 خود، “تو را از دست بده تا مرا دوست داشته باشی” درباره جدایی خواند، که دارای اشعار دلخراشی مانند “در دو ماه جایگزین ما شدی” و “من برای دوست داشتنم نیاز داشتم تو را از دست بدهم.” او هرگز به صراحت نگفته است که این آهنگ در مورد جاستین است و حتی در مصاحبه ای با NPR در آن زمان توضیح داد که “یک آهنگ نفرت انگیز نیست”.

“این آهنگی است که می گوید من چیز زیبایی داشتم و هرگز انکار نمی کنم که اینطور نبود. خیلی سخت بود و من خوشحالم که تمام شد.» سلنا در اوایل سال 2020 توضیح داد: «احساس می‌ کردم که این یک راه عالی برای گفتن است، می‌ دانی، این کار انجام شد و من آن را درک می‌ کنم و به آن احترام می‌گذارم. “

برچسب ها :

ناموجود