تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 9436

شلوار تراویس کلس خوراک اینترنتی طرفداران تیلور سوئیفت شد

شلوار تراویس کلس خوراک اینترنتی طرفداران تیلور سوئیفت شد

یک شلوار مخمل خوب هرگز از مد نمی افتد. تراویس کلس با یک شلوار مخملی قهوه‌ ای گشاد قبل از بازی کانزاس سیتی چیفز مقابل مینه‌ سوتا وایکینگز در مینه‌ سوتا در روز یکشنبه وارد میدان شد، و در حالی که شلوار مطمئناً یک انتخاب معمولی برای ستاره فوتبال است، ولی به خوراک اینترنتی برای

یک شلوار مخمل خوب هرگز از مد نمی افتد. تراویس کلس با یک شلوار مخملی قهوه‌ ای گشاد قبل از بازی کانزاس سیتی چیفز مقابل مینه‌ سوتا وایکینگز در مینه‌ سوتا در روز یکشنبه وارد میدان شد، و در حالی که شلوار مطمئناً یک انتخاب معمولی برای ستاره فوتبال است، ولی به خوراک اینترنتی برای طرفداران تیلور سوئیفت تبدیل شد.

شلوار کلس شباهت زیادی به پرده‌ های مخملی خانه سوئیفت دارد که در پس‌ زمینه های عکس در تیک تاک از تیلور موجود است. در طول مجموعه ویدیو های ، این خواننده در مقابل یک پرده مخملی نشسته است که هر کسی که با چرخ خیاطی آشنایی داشته باشد، می تواند به راحتی آن را به یک شلوار با انتهای 6.5 اینچی تبدیل کند.

به محض اینکه کلس ظاهر خود را در اینستاگرام منتشر کرد که شامل یک پیراهن دکمه دار سفید گشاد و یک شلوار لویی ویتون بود بخش نظرات بلا فاصله مملو از پاسخ هایی شد که شباهت های شلوار او به پرده های سوئیفت را نشان می داد.

تعدادی از طرفداران پرسیدند که چرا کلس با اشاره به سوئیفت، پرده های او را پوشیده است، در حالی که دیگران آنها را صرفا “پرده های نیمه شب” نامیده اند.

کلس که همیشه ورزشکار خوبی بود، آن را به آرامی پذیرفت، به چند نظر پاسخ داد، حتی اشاره کرد که این شلوار چقدر “راحت” است (و همچنین اعتراف کرد که هیچ ایده ای نداشت که آیا آنها مخملی هستند یا نه).

برخی از طرفداران سوئیفت همچنین به شباهت‌های شلوار کلس و لباس مخملی قهوه‌ ای که خواننده برای مستند Folklore: The Long Pond Studio Sessions پوشیده بود اشاره کردند. اما میدونی چیه؟ سوئیفت برای به اشتراک گذاشتن نکات مد با دوستانش شناخته شده است، بنابراین تعجب آور نخواهد بود که مهارت استایل او قبلاً روی کلس تأثیر بگذارد زیرا آنها زمان بیشتری را با هم می گذرانند.

سوئیفت و کلس اخیراً پس از حضور این خواننده در چند بازی کلس، شایعات آشنایی را بر انگیختند.

برچسب ها :

ناموجود