تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر : 10802

6 تصویر زیبا از استایل خیره کننده آنجلینا جولی در کنار فرزندانش

6 تصویر زیبا از استایل خیره کننده آنجلینا جولی در کنار فرزندانش

آنجلینا جولی و برد پیت ممکن است دیگر با هم نباشند، اما هنوز هم والدین مفتخر شش فرزند هستند. جولی در سال 2002 زمانی که مدوکس چیوان 22 ساله را از یک پرورشگاه در کامبوج به فرزندی پذیرفت، برای اولین بار مادر شد. سه سال بعد، با اضافه شدن زاهارا مارلی، 18 ساله، که در

آنجلینا جولی و برد پیت ممکن است دیگر با هم نباشند، اما هنوز هم والدین مفتخر شش فرزند هستند. جولی در سال 2002 زمانی که مدوکس چیوان 22 ساله را از یک پرورشگاه در کامبوج به فرزندی پذیرفت، برای اولین بار مادر شد. سه سال بعد، با اضافه شدن زاهارا مارلی، 18 ساله، که در اتیوپی به دنیا آمد، خانواده بزرگ شد. طولی نکشید که پیت دو فرزند اول جولی را نیز به فرزندی پذیرفت و این زوج تصمیم گرفتند خانواده خود را بیشتر گسترش دهند.

جولی و پیت پس از تولد دخترشان شیلو نوول 17 ساله در سال 2006، پسرشان پکس تین، 20 ساله از ویتنام را به فرزندی پذیرفتند. سپس در سال 2008، خانواده آنها با استقبال از دوقلو  های خود ناکس لئون و ویوین مارچلین، 15 ساله، بیشتر شد.

جولی گفته است که داشتن یک خانواده پر جمعیت و تربیت چند فرهنگی بر فرزندانش تأثیر بسیار مثبتی گذاشته است.

“آنها افراد بسیار خوبی هستند و از آنجا که تعداد آنها بسیار زیاد است، فکر می کنم آنها تأثیر بسیار مهمی روی یکدیگر داشته اند. اینطور نیست که من رئیس هیچ کاری باشم. من با بچه هایم بسیار صادق هستم.

در مراسم اسکار 2020، پیت در مورد تمایل فرزندانش به دنبال علایق خود صحبت کرد.

او در اتاق مطبوعات گفت: «گوش کن، من می‌ خواهم که سعادتشان را دنبال کنند، از علایقشان پیروی کنند، هر چیزی که بیشتر به آن علاقه دارند.»

در سپتامبر 2023، جولی به مجله ووگ گفت که فرزندانش او را “نجات دادند”.

او گفت: «وقتی مادر شدم 26 ساله بودم. «تمام زندگی من تغییر کرد. بچه دار شدن من را نجات داد و به من آموخت که در این دنیا متفاوت باشم. فکر می‌ کنم، اخیراً اگر نمی‌ خواستم برای آن‌ ها زندگی کنم، به شیوه‌ ای بسیار تاریک‌ تر زیر بار مشکلات می‌ رفتم.»

در اینجا 6 تصویر با استایل زیبا از آنجلینا جولی را در کنار فرزندانش ببینید

مدوکس 22 ساله در کنار آنجلینا جولی

زهارا 18 ساله در کنار آنجلینا جولی

شیلو 17 ساله در کنار آنجلینا جولی

پکس 20 ساله در کنار آنجلینا جولی

ناکس 15 ساله از سمت راست کنار آنجلینا جولی

ویوین مارکلین 15 ساله در کنار آنجلینا جولی

 

برچسب ها :

ناموجود