تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 11858

شب دخترانه تیلور سوئیفت و سلنا گومز در مراسم گلدن گلوب خبرساز می شود

شب دخترانه تیلور سوئیفت و سلنا گومز در مراسم گلدن گلوب خبرساز می شود

وقتی تیلور سوئیفت و سلنا گومز وارد اتاقی می‌ شوند، تمام مکان را درخشان می‌ کنند. تیلور و سلنا در مراسم گلدن گلوب یکشنبه 2024 در آغوش دوستانه هم آرام گرفتند زمایی که فیلم تور تیلور سوئیفت به کارگردانی سوئیفت نامزدی برای دستاورد های سینمایی و باکس آفیس دریافت کرد و گومز یک جایزه به

وقتی تیلور سوئیفت و سلنا گومز وارد اتاقی می‌ شوند، تمام مکان را درخشان می‌ کنند. تیلور و سلنا در مراسم گلدن گلوب یکشنبه 2024 در آغوش دوستانه هم آرام گرفتند زمایی که فیلم تور تیلور سوئیفت به کارگردانی سوئیفت نامزدی برای دستاورد های سینمایی و باکس آفیس دریافت کرد و گومز یک جایزه به دست آورد برای بهترین بازی یک بازیگر زن در یک موزیکال یا کمدی تلویزیونی.

گلدن گلوب این عکس ها را در X، که قبلا توییتر نامیده می شد، با عنوان «شب دختران در #گلدن گلوب» منتشر کرد. برای مراسم جوایز یکشنبه، گومز یک لباس قرمز پر جنب و جوش جورجیو آرمانی به تن داشت که دارای حاشیه نامتقارن و گل های مشکی بود. لباس او همچنین دارای گل رز مشکی و کمربند مشکی بود، همراه با آستری مشکی که از زیر نمایان می شد. گومز این لباس را با کفش های پاشنه دار کریستین لوبوتن قرمز متالیک و لاک ناخن مشکی ست کرد.

در همین حال، سوئیفت یک لباس مجلسی گوچی سبز رنگ و بلند تا زمین را انتخاب کرد و کفش‌ های کریستین لوبوتن را با رنگ سبز متالیک مشابه انتخاب کرد.

ماه گذشته، گومز تولد 34 سالگی سوئیفت را با انتشار عکسی از ستاره پاپ که گونه او را در استوری اینستاگرام خود بوسید، جشن گرفت. گومز نوشت: “تولدت مبارک الهه ای زیبا.” او همچنین یک تصویر گرافیکی به استوری اینستاگرام خود اضافه کرد که روی آن نوشته شده بود: “دوستت دارم.”

آلوم کانال دیزنی در نوامبر 2022 به رولینگ استون گفت که گومز سوئیفت را تنها دوست خود در این صنعت می‌ داند. گومز می‌ گوید: «من هیچ‌ وقت با یک گروه جذاب از دختران که سلبریتی بودند، قرار نمی‌ گیرم. “تنها دوست من در صنعت واقعاً تیلور سوئیفت است.”

این دو دوست مشهور از بهترین لحظات در ماه گذشته در نیویورک به دلیل سفر با کارا دلووین ، آنیا تیلور جوی و زو کراویتز لذت بردند.

برچسب ها :

ناموجود