تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
کد خبر : 7747

شایلو دختر آنجلینا جولی و برد پیت با رنگ موی جدید خیره کننده است

شایلو دختر آنجلینا جولی و برد پیت با رنگ موی جدید خیره کننده است

شیلو جولی پیت دختر آنجلینا جولی و برد پیت در گرمای لس آنجلس خونسرد می ماند و از دسامبر مدل موی کوتاه خود را انتخاب کرده است. این جوان 17 ساله ظاهر جسورانه و زیبای جدید را یک قدم نزدیکتر کرده و آن را صورتی رنگ کرده است. شیلو که به دلیل مهارت های رقصیدنش

شیلو جولی پیت دختر آنجلینا جولی و برد پیت در گرمای لس آنجلس خونسرد می ماند و از دسامبر مدل موی کوتاه خود را انتخاب کرده است. این جوان 17 ساله ظاهر جسورانه و زیبای جدید را یک قدم نزدیکتر کرده و آن را صورتی رنگ کرده است.

شیلو که به دلیل مهارت های رقصیدنش در فضای مجازی منتشر شده است، هنگام ناهار با یکی از دوستانش در Erewhon معروف در استودیو سیتی از او عکس گرفته شد. این دو دوست بیرون از فروشگاهی که اسموتی های 22 دلاری می فروشد، نشستند. همه آنها در حالی که از وعده غذایی خود لذت می بردند لبخند می زدند و شاد به نظر می رسیدند.

آنها جلسه را فقط به صرف ناهار ادامه دادند و پس از اتمام، در پارکینگ هم را در آغوش گرفتند و خداحافظی کردند.

در تصویر پدر و مادرش

ظاهر جدید شیلو شباهت زیادی به مدل موهایی دارد که والدینش در گذشته هر دوی آن را نشان داده بودند. بزرگ‌ ترین فرزند بیولوژیکی این زوج مشهور سابق، هر دوی آنها را به خاطر اینکه «چه کسی آن را بهتر می‌ پوشد» می‌ برد.

آنجلینا، که خالکوبی اخیرش شروعی درام داشت، در سال 1997 کوتاه آمد و رنگ تیره‌ تری نسبت به شیلو داشت. ظاهر شکننده، ویژگی های برجسته صورت او را نشان می داد و یکی از نمادین ترین مدل های موی او است.

برد، که اخیراً موهای بلندش را نشان می دهد، در طول سال ها چندین بار موهایش را تغییر داده است. بلوندترین ظاهر او در سال 2004 هنگام تبلیغ تروی بود.

برچسب ها :

ناموجود