تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۹
کد خبر : 6852

شایعات جدید حاکی از رابطه احتمالی نیمار و ناتی ناتاشا است

شایعات جدید حاکی از رابطه احتمالی نیمار و ناتی ناتاشا است

نیمار همیشه در کانون توجه است. چه فوتبال و چه شرکای او. نیمار با چندین زن از جمله باربارا برلوسکونی، ریحانا و آنیتا مرتبط بوده است. اما حالا پس از شایعه جدایی از بیانکاردی، یک پست در اینستاگرام بار دیگر باعث ایجاد شایعات شده است. در آن، نیمار را می توان در اتاق نشیمن خود،

نیمار همیشه در کانون توجه است. چه فوتبال و چه شرکای او. نیمار با چندین زن از جمله باربارا برلوسکونی، ریحانا و آنیتا مرتبط بوده است. اما حالا پس از شایعه جدایی از بیانکاردی، یک پست در اینستاگرام بار دیگر باعث ایجاد شایعات شده است.

در آن، نیمار را می توان در اتاق نشیمن خود، با تلویزیون روشن، در حال تماشای یک کلیپ ویدیویی ناتی ناتاشا مشاهده کرد. بازیکن PSG تصمیم گرفت آن را در استوری های خود آپلود کند و از خواننده ای که با رافی پینا در ارتباط است نام برد.

پارتنرهای نیمار در طول زمان

  • کارولینا دانتاس (2011-2013)
  • برونا مارکزین (2013-2014، 2016-2018)
  • تاتیان سوتو (2019)
  • برونا بیانکاردی (2020 تا کنون)

رافی پینا کیست؟

رافائل آنتونیو پینا نیوز، معروف به رافی پینا، تهیه کننده و کارآفرین موسیقی پورتوریکویی است. او بنیانگذار و مدیر عامل پینا رکوردز، یکی از موفق ترین شرکت های ضبط در پورتوریکو است که با دادی یانکی، ویسین اند یاندل، ناتی ناتاشا و آنوئل AA کار کرده است.

او کار خود را در موسیقی در دهه 1990 با کار به عنوان دی جی و پروموتور رویداد آغاز کرد. در سال 2002 پینا رکوردز را تأسیس کرد. او همچنین یک کارآفرین موفق است و دارای چندین تجارت از جمله خط تولید لباس، مجموعه عطر و رستوران است.

او یک بشر دوست فعال است و میلیون ها دلار به موسسات خیریه در پورتوریکو و سراسر جهان کمک کرده است و شناخته شده است. او با ناتی ناتاشا یک فرزند مشترک دارد.

با این حال، در سال 2022، پینا به دو اتهام حمل غیر قانونی سلاح محکوم شد. او به ۴۱ ماه حبس تعزیری و سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد.

او در حال حاضر در زندان فدرال پورتوریکو دوران محکومیت خود را می گذراند.

برچسب ها :

ناموجود