تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
کد خبر : 6302

شادی‌ های آخر شب پیکه در ملک مجلل بدون اطلاع شکیرا

شادی‌ های آخر شب پیکه در ملک مجلل بدون اطلاع شکیرا

سلبریتی ها منابع درآمدی متعددی دارند، چه از طریق شراکت در رستوران یا یک خط مد. با این حال، یکی از سودآورترین مشاغل در حالت واقعی است. از الن دی جنرس گرفته تا جرارد پیکه، زمانی که املاک مجلل را به دست آوردند و سپس آنها را ورق زدند یا اجاره کردند، خبرساز شدند. آخرین

سلبریتی ها منابع درآمدی متعددی دارند، چه از طریق شراکت در رستوران یا یک خط مد. با این حال، یکی از سودآورترین مشاغل در حالت واقعی است. از الن دی جنرس گرفته تا جرارد پیکه، زمانی که املاک مجلل را به دست آوردند و سپس آنها را ورق زدند یا اجاره کردند، خبرساز شدند. آخرین مورد مربوط به بازیکن سابق فوتبال و عمارتی است که در سال 2015 خریداری کرد.

به گزارش Vanitatis، نسخه لایف استایل از رسانه اسپانیایی El Confidencial، این تاجر 36 ساله و ورزشکار بازنشسته ملکی را در آونیدا پیرسون خریداری کرد که منحصر به فردترین خیابان بارسلونا محسوب می شود. در ابتدا تصور می شد که او با شکیرا در آنجا اقامت خواهد داشت، اما بعداً فاش شد که ملک مجلل اجاره داده خواهد شد.

بخش جالب پس از آن منتشر شد که این نشریه فاش کرد که پیکه هرگز آن را اجاره نداده و ظاهراً از آن برای شادی‌ های آخر شب خود استفاده کرده است. به گفته این رسانه، همسایه ها شاهد برگزاری مهمانی های عجیب و غریب در باغ، کنار استخر یا تراس های این فوتبالیست آن زمان بودند.

گزارش شده است که این اتفاقات خصوصی و مخفیانه تا سال ها ادامه داشت. پیکه ظاهراً مانند یک مجرد بی خیال رفتار می کرد و توجه چندانی به شاهدان یا عکس ها نمی کرد. همسایه‌ها می‌افزایند: «او بی‌خیال ظاهر می‌شد، با رفتارهایی مانند مجردی، و می‌دانست که کسی می‌تواند او را ببیند یا در بدترین حالت، حتی عکس بگیرد، زیرا نه تنها زن‌ها، بلکه همکاران و دوستان زیادی هم در آنجا بودند».

پیکه مهمانی های خود را فقط به املاک مجلل خود محدود نکرد. او همچنین در محل اقامت فعلی خود، یک تریپلکس در خیابان مونتانر، مهمانی هایی ترتیب داد، جایی که از سبک زندگی جنجالی خود لذت می برد.

چه چیزی منجر به جدایی شکیرا و پیکه شد؟

در حالی که مشخص نیست که شکیرا سرنخی از این مهمانی ها داشته است یا خیر.

شکیرا قبلا گفته بود که پدرش، ویلیام مبارک چادید، مجبور شد به بارسلونا سفر کند تا «بعد از اینکه غمگین شدم به خاطر جدایی‌ ام از جرارد از من دلجویی کند.

همه چیز یکباره اتفاق افتاد. “خانه من داشت از هم می پاشید. داشتم از طریق مطبوعات متوجه می شدم که در زمانی که پدرم در آی سی یو بود به من خیانت شده است.

به گفته شکیرا، او احساس مهجوریت می‌کرد و نمی‌توانست از همه چیزهایی که از سر می‌گذراند «زنده بماند». این ستاره گفت که پدرش “بهترین دوست” او است و بهبودی او “بسیار سخت و کند” بوده است.

برچسب ها :

ناموجود