تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 13317

سیدنی سوئینی موی باب جدیدی را در اسکار به نمایش گذاست

سیدنی سوئینی موی باب جدیدی را در اسکار به نمایش گذاست

سیدنی سوئینی هر کاری انجام می داد جز از دست دادن یک مهمانی خوب اسکار. بعد از اینکه بیلی آیلیش جوان‌ ترین برنده دو جایزه اسکار شد، اما استون بهترین بازیگر زن را به خانه برد و همه از زندیا گرفته تا آریانا گرانده به عنوان مجری صحنه را زیبا کردند، همه ستاره‌ های بزرگ

سیدنی سوئینی هر کاری انجام می داد جز از دست دادن یک مهمانی خوب اسکار. بعد از اینکه بیلی آیلیش جوان‌ ترین برنده دو جایزه اسکار شد، اما استون بهترین بازیگر زن را به خانه برد و همه از زندیا گرفته تا آریانا گرانده به عنوان مجری صحنه را زیبا کردند، همه ستاره‌ های بزرگ به کجا رفتند؟ البته بعد از مهمانی اسکار Vanity Fair.

همانطور که معمولاً در مراسم بعد از مهمانی معتبر رخ می دهد، همه بهترین ها و درخشان ترین هالیوود در این مراسم حضور داشتند، حتی اگر در مراسم اهدای جوایز حضور نداشتند. امسال، کندال جنر، کاردی بی و سیدنی سوئینی از جمله شرکت کنندگان بودند که با یک موی باب کاملاً جدید روی فرش قرمز راه رفتند.

کمتر از یک هفته پیش، سوئینی برای شرکت در نمایش هفته مد Miu Miu در پاریس بود. زمانی که در آنجا بود، این بازیگر برای اولین بار یک مدل موی خیس و مواج را ارائه کرد که تمام راه را تا استخوان ترقوه او طی می کرد. با این حال، پس از اسکار، به نظر می رسد که او آن را به یک باب درست و حسابی تبدیل کرده است.

این موی باب جدید توسط دو همکار مکرر موی سوئینی، گلن اوروپزا، و جیکوب شوارتز انجام شد، برش و رنگ موی جدید برای ظاهر بزرگ او سفارشی ساخته شد. دلیل چنین تغییر بزرگی چیست؟ سوئینی برای ست کردن با لباس آرشیوی مارک بوور، که دو دهه پیش برای اولین بار روی فرش قرمز آنجلینا جولی در مراسم اسکار 2004 آن را پوشیده بود، به بهترین مو نیاز داشت.

برش جدید، که توسط اوروپزا انجام شد، درست بالای شانه‌ های او افتاد در حالی که از کنار آنها امتداد نداشت. اوروپزا موهای سوئینی را در یک قسمت کناری باز کرد و اجازه داد تا ضخیم‌ تر از این دو قسمت، ابرو و گونه چپ او را بچرخاند. او همچنین فرهای درونی را به انتهای موهای او اضافه کرد، به صورت سوئینی شکل داد و حتی درام بیشتری به او اضافه کرد تمام حال و هوای قدیمی هالیوود، به ویژه در ترکیب با لباس او.

سپس، باب جدید بیشتر با مقداری رنگ تازه بالا رفت. این کار توسط شوارتز، یک متخصص رنگ موی افراد مشهور انجام شد، او از رنگ شوارتسکف برای رسیدن به ظاهر جدید بلوند استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود