تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
کد خبر : 13299

سیدنی سوئینی در مهمانی اسکار از لباس آنجلینا جولی الهام گرفت

سیدنی سوئینی در مهمانی اسکار از لباس آنجلینا جولی الهام گرفت

سیدنی سوئینی زرق و برق جاودانه هالیوود را در مهمانی اسکار Vanity Fair 2024 به نمایش گذاشت و در حین انجام این کار به یک هنر پیشه افسانه ای ادای احترام کرد. سوئینی، 26 ساله، در حالی که روی فرش قرمز بعد از مراسم اسکار یکشنبه شب ژست گرفت، یک لباس مجلسی کرم رنگ مارک

سیدنی سوئینی زرق و برق جاودانه هالیوود را در مهمانی اسکار Vanity Fair 2024 به نمایش گذاشت و در حین انجام این کار به یک هنر پیشه افسانه ای ادای احترام کرد.

سوئینی، 26 ساله، در حالی که روی فرش قرمز بعد از مراسم اسکار یکشنبه شب ژست گرفت، یک لباس مجلسی کرم رنگ مارک بوور به تن داشت. این لباس در اصل در اسکار 2004 توسط آنجلینا جولی پوشیده شد، همانطور که استایلیست این بازیگر، مولی دیکسون، در اینستاگرام اشاره کرد.

سوئینی این لباس ساتن را که دارای یقه‌ ای شیب‌ دار و کمری کوتاه، و یک شال هماهنگ بود با جواهراتی از مسیکا، از جمله یک گردن‌ بند آویز لایه‌ دار و یک جفت گوشواره میخی ساده‌ تر ست کرد.

بوور در اینستاگرام، سوئینی را در لباس آرشیوی خود به عنوان “زیبا” توصیف کرد و به آرایشگر او برای هماهنگ کردن این ظاهر تبریک گفت.

سوینی درباره حس سبک خود گفت: «راستش من با هر رویدادی که در جریان است، حال و هوای خوبی دارم. “همیشه کمی متفاوت است.”

او همچنین در مورد اینکه آیا قصد دارد در Met Gala 2024 یکی از بزرگترین شب های مد شرکت کند یا خیر، گفت: “شاید، شاید نه.”

ظاهر سوئینی در مراسم اسکار Vanity Fair نیز یاد آور لباسی بود که او اواخر سال گذشته هنگام حضور در اولین نمایش فیلم رامکامش Anyone But You با گلن پاول در استرالیا به تن کرد.

برچسب ها :

ناموجود