تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۰
کد خبر : 6750

شوگا از گروه BTS برای آغاز خدمت سربازی آماده می شود

شوگا از گروه BTS برای آغاز خدمت سربازی آماده می شود

شوگا از BTS قرار است خدمت سربازی اجباری کره جنوبی را آغاز کند. بیگ هیت موزیک در بیانیه‌ ای که برای Weverse ارسال شد، گفت: «ما می‌خواهیم به طرفداران خود اطلاع دهیم که سوگا با درخواست برای پایان دادن به تعویق سربازی خود، روند ثبت نام سربازی را آغاز کرده است. در ادامه این بیانیه

شوگا از BTS قرار است خدمت سربازی اجباری کره جنوبی را آغاز کند. بیگ هیت موزیک در بیانیه‌ ای که برای Weverse ارسال شد، گفت: «ما می‌خواهیم به طرفداران خود اطلاع دهیم که سوگا با درخواست برای پایان دادن به تعویق سربازی خود، روند ثبت نام سربازی را آغاز کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما از شما تقاضای ادامه محبت و حمایت شما از شوگا را تا پایان خدمت سربازی و بازگشت سالم او داریم. شرکت ما برای حمایت از هنرمندمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.»

شوگا در برنامه زنده وورس ظاهر شد تا پیامی صمیمانه برای ارتش ارسال کند. او گفت: «پس از آخرین کنسرتم آمدم سلام کنم. او پس از پرس و جوی یکی از طرفداران خالکوبی خود را به نمایش گذاشت، اما مجری «Haegeum» در مورد پایان تور خود احساساتی شد.

فکر می‌ کنم در چند ماه گذشته یک تور سرگرم‌ کننده داشته‌ ام. من واقعاً گریه نمی‌ کنم،» او قبل از اینکه به سفر BTS نگاه کند، گفت. «آن 10 سال گذشته مانند یک فیلم گذشت. از اون موقع شروع کردم به گریه کردن.»

در حالی که به نظر می رسید شوگا به تعویق خدمت سربازی خود اشاره می کرد، او به طور مستقیم به آن اشاره نکرد. او به هواداران گفت: “فکر می کنم اگر بگویم “به زودی” دروغ است. بیایید در سال 2025 یکدیگر را ببینیم، خوب؟ لطفا کمی صبر کنید. 2025. پس می بینمت!»

طبق قوانین کره جنوبی، همه مردان توانمند 18 تا 28 ساله باید بین 18 تا 21 ماه در ارتش خدمت کنند.

همانطور که در آسوشیتد پرس اشاره شده است، دولت کره برای ورزشکاران، نوازندگان کلاسیک و سنتی، و رقصندگان باله و سایر رقصندگان در صورتی که جوایز برتر را در زمینه های خاصی کسب کرده باشند و دارای سطح مشخصی از اعتبار باشند، معافیت های ویژه ای می دهد. ستاره‌ های کی‌ پاپ و دیگر هنرمندان مشمول چنین امتیازاتی نیستند.

با این حال، در سال 2020، پس از اینکه مجلس ملی کره جنوبی قانون خدمات نظامی خود را تغییر داد، BTS توانست پیوستن به ارتش را تا 30 سالگی به تعویق بیندازد و به ستاره‌های کی‌پاپ اجازه دهد تا 30 سالگی از پیوستن به ارتش خودداری کنند.

جین که در اواخر سال 2022 وارد ارتش شد، اولین عضو BTS بود که 30 ساله شد و به ارتش کره جنوبی پیوست. در ماه آوریل، جی هوپ، 29 ساله، دومین عضوی بود که روند ثبت نام در ارتش را آغاز کرد.

با نزدیک شدن به خدمت سربازی برای اعضای خود، گروه سال گذشته اعلام کرد که “هم شرکت و هم اعضای BTS مشتاقانه منتظر هستند تا دوباره به عنوان یک گروه در حدود سال 2025 پس از تعهد خدمت خود گرد هم آیند.”

در ماه آوریل، شوگا اولین آلبوم انفرادی خود D-Day را همراه با مستند دیزنی SUGA: Road to D-Day منتشر کرد، که نشان می داد مجری کره جنوبی که در صدر جدول قرار دارد از سئول به مکان هایی مانند توکیو و لاس وگاس سفر می کند تا در حین خلق آثار خود الهام بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود