تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
کد خبر : 6718

سومین آلبوم استودیویی دوآ لیپا در سال 2024 منتشر خواهد شد

سومین آلبوم استودیویی دوآ لیپا در سال 2024 منتشر خواهد شد

طرفداران دوآ لیپا برای مطالب جدید نیازی به صبر بیش از حد ندارند. در مصاحبه ای با مجله T، دوآ لیپا گفت که سومین آلبوم استودیویی او در سال 2024 منتشر خواهد شد. لیپا در حالی که قصد دارد از صدای دیسکو خود جدا شود، به این رسانه گفت که موسیقی او همچنان در ژانر

طرفداران دوآ لیپا برای مطالب جدید نیازی به صبر بیش از حد ندارند. در مصاحبه ای با مجله T، دوآ لیپا گفت که سومین آلبوم استودیویی او در سال 2024 منتشر خواهد شد.

لیپا در حالی که قصد دارد از صدای دیسکو خود جدا شود، به این رسانه گفت که موسیقی او همچنان در ژانر پاپ خواهد بود زیرا نمی خواهد طرفداران را “بیگانه” کند. اما او گفت که این پروژه با الهام از “دوران دهه 1970” ساخته خواهد شد.

لیپا، 27 ساله، همچنین گفت که با گروهی صمیمی‌ تر از همکارانش کار می‌ کرد.

لیپا همچنین خاطرنشان کرد که LP جدید او “شخصی تر” خواهد بود، با این حال طرفداران نباید انتظار تخم مرغ های عید پاک را داشته باشند که سایر ستاره های پاپ تمایل دارند ارائه دهند. او به نشریه گفت. من همچنین خیلی از عمرم را صرف این نمی‌کنم که مردم به این شیوه عجیب و غریب و تحلیلی به موسیقی بپردازند.»

ماه گذشته، مارک رونسون، که اجرای موسیقی متن باربی را تهیه کرد، درباره مشارکت لیپا در آن “Dance the Night” و همچنین آلبوم آینده اش صحبت کرد.

او درباره آلبوم آتی این خواننده پاپ به ووگ گفت: «من برخی از آن را شنیده‌ام و باور نکردنی است.

او همچنین در مورد اینکه چگونه موزیک ویدیوی “Dance the Night” دوران جدید لیپا را با شکستن یک توپ دیسکو معرفی کرد، صحبت کرد.

لیپا علاوه بر ضبط “Dance the Night” برای باربی، در این فیلم موفق نیز نقشی کوتاه در نقش باربی الهام گرفته از دختر دریایی داشت.

لیپا تنها یکی از هنرمندان برتر جدول بود که در موسیقی متن باربی قرار گرفت. همچنین آوا مکس، چارلی XCX، دومینیک فیک، دوآ لیپا، فیفتی فیفتی، گیل، هایم، آیس اسپایس، کالی، کارول جی، خالد، لیزو، نیکی میناژ، پینک پانترس، رایان گاسلینگ، بیلی آیلیش و فینیاس، سم اسمیت، رام ایمپالا هم در لیست بودند.

برچسب ها :

ناموجود