تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 10124

سوفیا ورگارا استایل شیک خود را در میامی به رخ می کشد

سوفیا ورگارا استایل شیک خود را در میامی به رخ می کشد

سوفیا ورگارا همیشه خیره کننده به نظر می رسید! این نماد کلمبیایی در دهه 90 به اشتراک گذاشت و اهمیت مراقبت از پوست و محافظت در برابر نور خورشید را برجسته کرد و طرفدارانش را با یک عکس شیک هیجان زده کرد، جایی که می توان او را در حال ژست گرفتن در مقابل اقیانوس

سوفیا ورگارا همیشه خیره کننده به نظر می رسید! این نماد کلمبیایی در دهه 90 به اشتراک گذاشت و اهمیت مراقبت از پوست و محافظت در برابر نور خورشید را برجسته کرد و طرفدارانش را با یک عکس شیک هیجان زده کرد، جایی که می توان او را در حال ژست گرفتن در مقابل اقیانوس در میامی می توان مشاهده کرد.

او توضیح داد: «دلیل اینکه من اکنون پوستی زیبا و شفاف دارم. “همه آن سالهای است که در برابر خورشید از وستم محافظت کردم او در حال، تبلیغ برند زیبایی خود بود. ستاره هالیوود اخیراً سرم “Transforma” خود را تبلیغ کرد و بسیاری از کاربران آنلاین هیجان خود را برای محصولات به اشتراک گذاشتند.

یک نفر نوشت “من می خواهم این را خیلی خوب امتحان کنم! به نظر شگفت انگیز است،» در حالی که شخص دیگری اظهار داشت: «من آن را خیلی دوست دارم … چه سرم باور نکردنی است. سوفیا با بسیاری از پروژه های مختلف خود، از جمله همکاری با Walmart و آخرین راه اندازی خود، مشغول بوده است. این بازیگر با پوشیدن یک لباس گلدار 2 تکه عکس هایی از این عکس به اشتراک گذاشت.

او همچنین آیتم های دیگری از این مجموعه را به نمایش گذاشت، از جمله لباس های شیک خود، که در رنگ های مشکی، سفید و قهوه ای هستند. سوفیا پس از جدایی از جو مانگانیلو روی خودش تمرکز کرده است، با این حال، طرفداران همچنان به این فکر می کنند که آیا او پس از عکسبرداری از او در یک قرار عاشقانه در بورلی هیلز با یک جراح ارتوپد، فرصتی دوباره به عشق می دهد.

این زوج در حالی که به سمت یک رستوران می رفتند در داخل وسیله نقلیه وی مشاهده شدند. این تاجر یک تاپ مشکی پوشیده بود و این تیپ را با شلوار مخملی گشاد و کفش های پاشنه دار مشکی ست می کرد. به گفته منابع، این قرار فرصتی برای این دو بود تا با یکدیگر آشنا شوند، اما هنوز قرار دومی وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود