تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
کد خبر : 12606

سوری کروز و کیتی هولمز با استایل خیابانی شیک دیده شدند

سوری کروز و کیتی هولمز با استایل خیابانی شیک دیده شدند

سوری کروز و کیتی هولمز در حال پیاده روی در نیویورک از آنها عکس گرفته شد و هر دو با موهای بلند قهوه ای و قد برابر بسیار شبیه به هم به نظر می رسیدند. سوری و کیتی هنگام پیاده روی در سوهو، منطقه ای در نیویورک که به خاطر مکان های خرید عالی اش

سوری کروز و کیتی هولمز در حال پیاده روی در نیویورک از آنها عکس گرفته شد و هر دو با موهای بلند قهوه ای و قد برابر بسیار شبیه به هم به نظر می رسیدند.

سوری و کیتی هنگام پیاده روی در سوهو، منطقه ای در نیویورک که به خاطر مکان های خرید عالی اش معروف است، عکس گرفتند. سوری یک کت زمستانی قهوه‌ ای با آستر پشمی، شلوار جین و چکمه قهوه‌ ای پوشیده بود. در مورد کتی، او یک کت جین، یک ژاکت قرمز و یک شلوار مشکی پوشیده بود. او ظاهر خود را با یک کیف مشکی، و عینک آفتابی و چند تکه جواهرات تزیین کرد.

عکس های بیشتر این دو را نشان می دهد که همچنان به خندیدن و لذت بردن از روز مشترکشان ادامه می دهند.

سوری، 17 ساله، از قد چشمگیرش گرفته تا موهای قهوه ای بلندش بیشتر و بیشتر شبیه مادرش است. او همچنین در حال کشف حس مد خود است و تمایل خود را برای آزمایش الگو ها و رنگ‌ های مختلف نشان می‌ دهد در حالی که تمایل دارد به شلوار جین و رنگ‌ های خاکی بچسبد، حس مد او بسیار شبیه به مادرش است.

رابطه تنگاتنگ کیتی هولمز و سوری کروز

کیتی هولمز و سوری کروز اغلب در نیویورک با هم دیده می شوند و مناسبت های خاص را جشن می گیرند. در طول سال گذشته، این دو برای جشن تولد کیتی برای شام دیده شدند و در روز مادر، سوری با یک دسته گل در دستانش از او عکس گرفته شد.

برچسب ها :

ناموجود