تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
کد خبر : 11740

سوری کروز با استایل خیابانی حس مد را به زیبایی نشان می دهد

سوری کروز با استایل خیابانی حس مد را به زیبایی نشان می دهد

حس مد سوری کروز در حال تکامل است. این دختر 17 ساله در حالی که در حال پیاده روی در محله سوهو در نیویورک بود دیده شد. سوری برای محافظت از خود در برابر روز سرد زمستانی، خود را با یک کاپشن پف کرده و یک روسری شیک استایل خود را تزئین کرد. این دو

حس مد سوری کروز در حال تکامل است. این دختر 17 ساله در حالی که در حال پیاده روی در محله سوهو در نیویورک بود دیده شد. سوری برای محافظت از خود در برابر روز سرد زمستانی، خود را با یک کاپشن پف کرده و یک روسری شیک استایل خود را تزئین کرد. این دو مورد چیزی است که کتی هولمز می پوشد و نشان دهنده تأثیر مثبتی است که او روی دخترش دارد.

از سوری با لباسی ساده و در عین حال شیک از یک کاپشن سبز رنگ، یک روسری رنگارنگ، یک شلوار جین گشاد و کفش‌ های کتانی برزنتی مشکی عکس گرفته شد. او موهایش را در حالت باز نگه داشته بود و بسیار شبیه مادرش بود، مادرش نیز معمولاً با لباس‌ هایی دیده می‌ شود که راحتی و سبک خیابانی را با هم ترکیب می‌ کنند.

عکس دیگری نگاه دقیق‌ تری به لباس‌ های سوری نشان می‌ دهد و جلوی لباس او را نشان می‌ دهد. این عکس یک کیف دستی و این واقعیت را نشان می دهد که سوری کم آرایش کرده است.

سوری کروز راه والدینش را دنبال می کند.

اواخر سال گذشته، گزارش شد که سوری کروز بازیگری را مانند پدر و مادرش کیتی هلمز و تام کروز در خون خود دارد. سوری در نمایش تولید مدرسه اش «خانواده آدامز: یک موزیکال جدید» بازی کرد، جایی که او نقش مورتیشیا آدامز را بازی کرد. بر اساس گزارش ها، تماشاگران تحت تأثیر کار او قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود