تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 13191

سوری کروز با استایل خیابانی شیک در نیویورک دیده می شود

سوری کروز با استایل خیابانی شیک در نیویورک دیده می شود

سوری کروز در حالی که اخیراً در شهر نیویورک با استایل شیک خیابانی دیده شده است. دختر مشهور کیتی هلمز و تام کروز در حالی که چشمانش به تلفن همراهش بود و لبخندی دوست داشتنی داشت در شهر شلوغ دیده شد. سوری، که ماه آینده آوریل 18 ساله می شود، در حالی که در خیابان

سوری کروز در حالی که اخیراً در شهر نیویورک با استایل شیک خیابانی دیده شده است. دختر مشهور کیتی هلمز و تام کروز در حالی که چشمانش به تلفن همراهش بود و لبخندی دوست داشتنی داشت در شهر شلوغ دیده شد.

سوری، که ماه آینده آوریل 18 ساله می شود، در حالی که در خیابان راه می رفت، بسیار راحت به نظر می رسید. او با پیروی از مادر شیک پوش خود، حس مد منحصر به فرد خود را نشان داد. او چیزی شبیه یک لباس گلدار بلند با جوراب‌ های مشکی با چاپ جالب، کفش‌ های کتانی راحت و یک کت جین روی یک ژاکت سفید پوشیده بود.

این جوان 17 ساله به طور عمومی در رسانه های اجتماعی حضور ندارد و جدا از عکس های پاپاراتزی، سبک زندگی نسبتاً خصوصی دارد. هولمز هر از چند گاهی به‌ روزرسانی‌ هایی درباره او به اشتراک می‌ گذارد.

سوری به عنوان دختر دو تا از بزرگ‌ ترین نام‌ های هالیوود با سابقه‌ ای جذاب، نمی‌ توان انکار کرد که به سرعت میلیون‌ ها فالوور به دست آورد.

این دختر 17 ساله برای اولین بار در هالیوود با آواز “ماه آبی” در فیلم “اشیاء نادر” هلمز شروع به کار کرد و ظاهراً نقش اصلی را در نمایشنامه دبیرستان خود بازی کرد، بنابراین ممکن است این مسیری باشد که او را در آینده می بینیم. همچنین به مد هم علاقه مند است.

در حال حاضر، به نظر می رسد که تحصیلات او در اولویت است. او ظاهراً به مدرسه خصوصی Avenues می رود و در حال آماده شدن برای کالج است، جایی که می خواهد مد تحصیل کند.

برچسب ها :

ناموجود