تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر : 10013

سورپرایز شکیرا در کنسرت میامی تماشاگران را هیجان زده کرد

سورپرایز شکیرا در کنسرت میامی تماشاگران را هیجان زده کرد

شکیرا ، کارلوس ویوز و تماشاگران کنسرتش را در آخر هفته با رقص و آواز زیبا غافلگیر کرد و هیجان تماشاگران را برانگیخت که در فضای مجازی پخش شد. این شگفتی در کنسرت ویوز در مرکز کاسیا در میامی، شنبه گذشته رخ داد. گروه ویوز شروع به نواختن “لا بیسیکلتا” کرد که شکیرا از پشت

شکیرا ، کارلوس ویوز و تماشاگران کنسرتش را در آخر هفته با رقص و آواز زیبا غافلگیر کرد و هیجان تماشاگران را برانگیخت که در فضای مجازی پخش شد. این شگفتی در کنسرت ویوز در مرکز کاسیا در میامی، شنبه گذشته رخ داد. گروه ویوز شروع به نواختن “لا بیسیکلتا” کرد که شکیرا از پشت صحنه ظاهر شد و باعث غافلگیری و هیجان تماشاگران شد.

در حالی که ویوز تماشاگران را تشویق می کرد، به نظر می رسید که او معتقد بود که مردم از آهنگ هیجان زده شده اند. وقتی شکیرا روی صحنه رفت، صفحه های بزرگ روی او متمرکز شدند و ویوز به تشویق جمعیت ادامه داد. در نهایت شکیرا و ویوز اجرای زیبایی از رقص و آواز را دوتایی انجام می دادند.

این سورپرایز توسط مروج تور شکیرا و ویوز طراحی شد و منجر به اولین اجرای زنده آهنگ موفق آنها “لا بیسیکلتا” شد. او برای یک آهنگ دیگر روی صحنه ماند که ویوز به او تقدیم کرد.

شکیرا ویدیویی از غافلگیری خود را به اشتراک گذاشت، که نشان می دهد او در حال اجرای یکی از پنج آهنگ با مدیر تولید ویوز است و نشان می دهد که چه زمانی روی صحنه می آید. “من روی صحنه حاضر می شوم. ما به کسی نگفتیم او با خنده در این ویدئو می‌ گوید «لا بیسیکلتا» را با او می‌ خوانم. “من تمرین نکرده ام. من هیچ کاری نکرده ام.»

شکیرا در توضیح این پست نوشت: “امشب برادرم کارلوس ویوز را روی صحنه غافلگیر می کنم.” ویوز نیز در مورد این ویدیو نظر داده است. «اکنون می توانم بازنشسته شوم، خداحافظ، خوشحالم. هیچ چیز نمی تواند این را بهتر کند، تو مرا به خوشبخت ترین مرد تبدیل کردی. دوستت دارم، چه شگفتی!»

دوستی شکیرا و کارلوس ویوز

شکیرا در حالی که روی صحنه بود، در مورد دوستی خود با ویوز صحبت کرد که در طول سال ها منبعی از قدرت بوده است. او گفت: “او در سخت ترین لحظات زندگی من بوده است.” او با من تماس گرفت تا از من بپرسد که بعد از جدایی چه احساسی دارم.»

پس از اجرای آنها “لا بیسیکلتا”، ویوز “کورامبرا” را اجرا کرد، که او آن را به شکیرا، که روی صحنه ماند، تقدیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود