تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
کد خبر : 6714

سلنا گومز کمان مو را برترین اکسسوری تابستان می کند

سلنا گومز کمان مو را برترین اکسسوری تابستان می کند

سلنا گومز در تابستان امسال چیزهای زیادی را آماده کرده است، از جمله مجموعه جدید زیبایی کمیاب. علیرغم مشغله هایش، او اخیرا مثل همیشه زیبا به نظر می رسد، از جمله مدل پاپیونی موهایش. در 5 آگوست، تیم گلم گومز چندین عکس از ظاهر این ستاره منتشر کرد. او با سرآشپز مایکل سایمون از Symon’s

سلنا گومز در تابستان امسال چیزهای زیادی را آماده کرده است، از جمله مجموعه جدید زیبایی کمیاب. علیرغم مشغله هایش، او اخیرا مثل همیشه زیبا به نظر می رسد، از جمله مدل پاپیونی موهایش.

در 5 آگوست، تیم گلم گومز چندین عکس از ظاهر این ستاره منتشر کرد. او با سرآشپز مایکل سایمون از Symon’s Dinners در حال آشپزی در شبکه غذا مشاهده شد. و ارین والش استایلیست او یک لباس والنتینو بدون آستین قرمز با یقه قایقی و جزئیات پاپیون روی هر شانه به او پوشاند. . والش این ظاهر را با حلقه های الماس طراحی کرده بود.

گومز شبیه یک پرنسس واقعی به نظر می رسید، و مدل موی پاپیونی او نقطه پایانی بود. ماریسا مارینو، آرایشگر قدیمی گومز، ابتدا موهای گومز را از وسط جدا کرد و سپس موهای او را به حالت دم اسبی کشید. به نظر می رسد که مارینو سپس فرها ای را به انتهای دم اسبی گومز اضافه کرد و به سبک کلاسیک حجم و به آنها اضافه کرد. در نهایت، او یک پاپیون مشکی در پایه دم اسبی اضافه کرد.

پاپیون ها همه جا وجود داشتند. اما به لطف ترند باله، پاپیون ها امسال هم در فرش قرمز و هم در خارج از آن به اکسسوری شماره یک مو رسیدند. ستارگانی مانند هیلی بیبر، جنی کیم و سیدنی سوینی همگی از این روند استفاده کرده اند. پاپیون گومز تنها دلیل دیگری است که نشان می دهد این روند در پاییز یا زمستان به جایی نمی رسد، زیرا او با لباس قرمز و پاپیون مشکی خود برای تعطیلات آماده به نظر می رسد.

میکاپ آرتیست گومز، ملیسا موردیک، این آرایش را با یک آرایش ظریف تک رنگ به پایان رساند. مردیک ابتدا یک سایه درخشان رزگلد به پلک های ستاره اضافه کرد و سپس چشمان گومز را با آستر مشکی پوشاند. مردیک پس از زدن ریمل و کشیدن ابروهایش برای داشتن ظاهری پر و پر، رنگی گلگون به گونه ها و لب هایش اضافه کرد.

برچسب ها :

ناموجود