تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 9559

سلنا گومز و فرانسیا رایسا طرفداران را به وجد می آورند

سلنا گومز و فرانسیا رایسا طرفداران را به وجد می آورند

سلنا گومز و فرانسیا به هم می پیوندند. رایسا عکسی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که او را در کنار گومز در یک سالن بولینگ نشان می دهد. این بازیگر تصویر را با عنوان “خبر هیجان انگیز در روز دوشنبه” همراهی کرد که باعث گمانه زنی طرفداران هر دو سلبریتی شد. برای پیشی

سلنا گومز و فرانسیا به هم می پیوندند. رایسا عکسی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که او را در کنار گومز در یک سالن بولینگ نشان می دهد.

این بازیگر تصویر را با عنوان “خبر هیجان انگیز در روز دوشنبه” همراهی کرد که باعث گمانه زنی طرفداران هر دو سلبریتی شد. برای پیشی گرفتن از منتقدان، هر دو خانم پیراهن‌ هایی با افسانه «نه گاو، فقط سالسا» پوشیدند، که فرانسیا آن را به عنوان هشتگ در پست تکرار کرد.

سلنا تاکنون هیچ اشاره ای به این تصویر نکرده و در شبکه های اجتماعی خود درباره آن اظهار نظری نکرده است. هر دو سلبریتی زمانی بهترین دوستان محسوب می شدند. با این حال، جدایی آنها درست پس از اهدای کلیه توسط رایسا به سلنا آغاز شد.

لازم به یادآوری است که سلنا گومز به بیماری لوپوس مبتلا است و این بیماری کلیه های او را درگیر کرده است. به همین دلیل است که او در سال 2017 نیاز به پیوند داشت.

با این حال، در سال 2019، رسانه های سرگرمی فاش کردند که فرانسیا زمانی که سلنا زندگی طبیعی خود را از سر گرفت، صحبت با سلنا را متوقف کرد.

به گفته منابع نزدیک به رایسا، این بازیگر ناراحت بود زیرا دوستش برخلاف آنچه او وعده داده بود عمل کرده بود.

واکنش هواداران فرانسیا

این تصویر تاکنون بیش از 230000 لایک و 2012 نظر جمع آوری کرده است.

یکی از طرفداران کامنت گذاشت: “خیلی خوبه که دوستان را دوباره با هم ببینم!”، در حالی که یکی دیگه گفت: “من همه رو با هم دوست دارم.” شخص دیگری حتی اشاره کرد که: “خب اگر این یک آشتی عمومی نیست، چه چیزی است.”

برچسب ها :

ناموجود