تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر : 12170

سلنا گومز و دیوید هنری طرفداران را با جادوگران جدید آشنا می کنند!

سلنا گومز و دیوید هنری طرفداران را با جادوگران جدید آشنا می کنند!

سلنا گومز و دیوید هنری طرفداران کانال دیزنی را با گروه جدیدی از جادوگران آشنا می کنند! در عکسی که هنری در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است ، هنری و گومز در حین لذت بردن از شام با بازیگران جدید احیای مورد انتظار جادوگران ویورلی پلیس و نویسندگان جدید آن اسکات توماس و

سلنا گومز و دیوید هنری طرفداران کانال دیزنی را با گروه جدیدی از جادوگران آشنا می کنند! در عکسی که هنری در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است ، هنری و گومز در حین لذت بردن از شام با بازیگران جدید احیای مورد انتظار جادوگران ویورلی پلیس و نویسندگان جدید آن اسکات توماس و جد الینوف عکس گرفتند.

هنری، این عکس را توضیح داد: “بیایید مقداری [جادو] درست کنیم.” گومز، در حالی که هنری یک هنرپیشه کودک را روی شانه هایش بلند کرده بود، دستش را دور یکی از نویسندگان سریال گذاشته بود. بازیگران جدید جنیس لی آن براون، آلکایو تیله و میمی جیانوپولوس نیز در حال لبخند زدن برای عکس دیده می شوند.

در اوایل این ماه، دیزنی اعلام کرد که سلنا و هنری که در سریال اصلی کانال دیزنی به عنوان خواهر و برادر بازی کردند برای دنباله ای دوباره به هم می رسند. گومز دوباره شخصیت خود، الکس روسو را به عنوان یک ستاره مهمان در خلبان بازی خواهد کرد و هنری در نقش جاستین روسو.

که عاقبت یک حادثه مرموز در WizTech را روایت می‌ کند، جایی که جاستین روسو بزرگسالی قدرت جادوگری خود را پشت سر گذاشته و یک زندگی عادی و انسانی را با همسر و دو پسرش انتخاب کرده است. اما وقتی یک جادوگر جوان قدرتمند که نیاز به آموزش دارد در خانه او ظاهر می شود، شگفت زده می شود و جاستین باید گذشته خود را بپذیرد تا آینده دنیای جادوگران را تضمین کند.

براون در نقش اصلی بیلی، جادوگر جوان قدرتمندی که نیاز به آموزش دارد، در سریال جدید کانال دیزنی بازی خواهد کرد. کانال دیزنی این خبر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و تصویری از فیلمنامه آزمایشی را با چوبدستی از این سریال به اشتراک گذاشت.

در زیرنویس نوشته شده بود: «📍مکان ویورلی 🎥: جادوگران مکان ویورلی»

گومز همچنین به این خبر در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و داستان Deadline را بازنشر کرد و نوشت که در کنار یک ایموجی قلب “خیلی هیجان زده” است. او سپس یک عکس برگشتی از خود و هنری از مجموعه جادوگران ویورلی پلیس با عنوان «ما برگشتیم» به اشتراک گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود