تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
کد خبر : 7991

سلنا گومز نگاهی دیگر از دست صدمه دیده خود به طرفداران می دهد

سلنا گومز نگاهی دیگر از دست صدمه دیده خود به طرفداران می دهد

سلنا گومز نگاهی دیگر به دست صدمه دیده خود به طرفداران می دهد. روز جمعه، این خواننده و بازیگر 31 ساله، دو تصویر دیگر را در استوری اینستاگرام خود، به اشتراک گذاشت پس از بهبودی دستش که به تازگی شکسته شده است. گومز با لباسی کاملا خاکستری روی یک کاناپه خاکستری و سفید در فضای

سلنا گومز نگاهی دیگر به دست صدمه دیده خود به طرفداران می دهد. روز جمعه، این خواننده و بازیگر 31 ساله، دو تصویر دیگر را در استوری اینستاگرام خود، به اشتراک گذاشت پس از بهبودی دستش که به تازگی شکسته شده است.

گومز با لباسی کاملا خاکستری روی یک کاناپه خاکستری و سفید در فضای باز در عکس‌ ها نشسته بود، یکی از عکس‌ ها نشان می‌ داد و لحظات رنجوری او در زمان صدمه دیدن دستش را به تصویر می کشید.

این عکس‌های جدید اندکی پس از آن منتشر می‌ شوند که سلنا در برنامه Ellen K Morning Show هفته گذشته فاش کرد که به‌ علاوه اخیراً تحت عمل جراحی روی دست خود قرار گرفته است، هنگامی که روی یک لباس بلند تابستانی “سُر خورده است” و دستش شکسته است.

گومز می‌گوید: «کاش یک داستان بسیار جالب داشتم که می‌ گوید جان یک نفر یا چیزی را نجات داده‌ ام. من یک لباس بلند پوشیده بودم. این یک لباس تابستانی بود و از ماشینم به سمت خانه ام می رفتم که زمین خوردم.

پس از اینکه گومز داستان خود را گفت، الن کی از دیدگاه مادری پاسخ داد و گفت که خوب است که گومز دندان هایش را “نشکند”.

گومز قبلاً خبر مصدومیت خود را در اینستاگرام فاش کرده بود، جایی که او در پست اینستاگرام یکی از طرفداران که آهنگ جدید رقص خود “Single Soon” را تبلیغ می کرد، کامنت گذاشت.

او در پاسخ به طرفدارانی که این آهنگ را تبلیغ می کردند نوشت: « دستم شکست و عمل جراحی کردم. “من به فروش چیزی اهمیت نمی دهم. من فقط خوشحالم که با دوستانم موسیقی می سازم.”

در حالی که هنوز مشخص نیست که گومز دقیقا چه زمانی روی دستش جراحی شده است، او اجازه نمی دهد که انتشار آهنگ او خیلی کاهش یابد. این آهنگ که توسط بنی بلانکو و گربه کشمیر تهیه شده است. اولین موسیقی جدید گومز در سال 2023 را نشان می دهد.

گومز هفته گذشته در اینستاگرام این آهنگ جدید نوشت: «بچه ها از این همه عشقی که در آهنگ «به زودی مجرد» دارید متشکرم. “این یک سرود بازیگوش است در مورد احساس راحتی در پوست خود و دوست داشتن خود … و همچنین رقصیدن با آن واقعاً سرگرم کننده است! 💞”

همانطور که او به الن کی توضیح داد، موسیقی بیشتری در راه است، و او از تعادل در زندگی خود بین خانواده، و حرفه موسیقی اش «بسیار خوشحال است». گومز گفت: “من افراد بزرگی در اطرافم دارم و واقعاً احساس خوبی دارم.”

برچسب ها :

ناموجود