تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 8388

سلنا گومز می‌ گوید که دیگر «هرگز» یک میم نخواهد بود

سلنا گومز می‌ گوید که دیگر «هرگز» یک میم نخواهد بود

سلنا گومز با میم بودن کارش تمام شده است. این خواننده و بازیگر 31 ساله سه شنبه در پستی در استوری اینستاگرام خود گفت که “هرگز” دیگر یک لحظه وایرال شده در شبکه های مجازی نخواهد بود. سلنا گومز پس از حضور در MTV VMA 2023 در اوایل شب نوشت: “من دیگر هرگز یک میم

سلنا گومز با میم بودن کارش تمام شده است. این خواننده و بازیگر 31 ساله سه شنبه در پستی در استوری اینستاگرام خود گفت که “هرگز” دیگر یک لحظه وایرال شده در شبکه های مجازی نخواهد بود.

سلنا گومز پس از حضور در MTV VMA 2023 در اوایل شب نوشت: “من دیگر هرگز یک میم نخواهم بود.” «ترجیح می‌ دهم بی‌حرکت بنشینم تا اینکه به خاطر خودم دیده شوم.”

پست گومز پس از آن منتشر شد که او ماه گذشته به دلیل عکسی که کاملاً در یک پتوی دنج پیچیده شده بود در حالی که عمیقاً در فکر به فاصله نگاه می کرد، سوژه یک میم شد.

با این حال، واکنش های خواننده «به زودی مجرد» در طول نمایش جایزه در مرکز Prudential نیوجرسی در سه شنبه شب توانست الهام بخش چندین لحظه وایرال شده در شبکه های مجازی باشد.

در طول اجرای اولیویا رودریگو، به نظر می رسید که صحنه در حال خراب شدن است، زمانی که وسایل آتش نشانی راه اندازی شد و مجموعه شروع به فروپاشی کرد. گومز در حالی که موزیک ویدیو آهنگ «خون آشام» او را منعکس می‌کرد، با نگاهی نگران گوش‌ هایش را پوشانده بود.

هنگامی که طرفداران شروع به حدس و گمان کردند که چرا سوپراستار ممکن است دستان خود را روی گوش هایش گذاشته باشد، او به سرعت هر شایعه ای را خاموش کرد. این خواننده و بازیگر به پست اینستاگرامی BuzzfeedCeleb که هر دو خواننده پاپ را در آن لحظه و تیتر آن را نشان می‌ داد، پاسخ داد: «سلنا گومز در طول اجرای اولیویا رودریگو در MTV VMA در سال 2023 بسیار نگران به نظر می‌رسید این دلیل است.»

گومز در بخش نظرات نوشت: “صدای بلندی شنیدم و این مرا ترساند.”

عکس صادقانه گومز که در یک پتو قرار گرفته بود، ابتدا پس از دوستش دومینیک جی وست در رسانه های اجتماعی منفجر شد و آن را در آخر هفته 13 تا 14 آگوست در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. طرفداران گومز را در پایان یک فیلم ترسناک، صحنه ای از دروغ های کوچک بزرگ و صحنه پایانی تایتانیک پس از رها کردن دست جک توسط رز مقایسه کردند.

 

همانطور که این عکس در فضای مجازی منتشر شد، گومز تصمیم گرفت با انتشار مجدد دو میم مورد علاقه خود در استوری اینستاگرام خود، همانطور که توسط Elle گزارش شده است، پاسخ دهد.

یکی از آنها نوشته بود: «شخصیت‌های فیلم ترسناک که پس از مرگ تقریباً در پشت آمبولانس نشسته‌ اند» و دیگری که در کنار نسخه سیاه و سفید عکس نوشته شده بود، می‌ گوید: «مادر من این عکس قدیمی از ابولا را از زمانی که او برایم فرستاد. هنوز در مکزیک زندگی می کرد، این عکس در طول یک سال بدون باران گرفته شد.

سلنا گومز بار دیگر اوایل این ماه در 3 سپتامبر در فضای مجازی منتشر شد، این بار به دلیل واکنش چشمانش به لیونل مسی بازیکن فوتبال در جریان بازی در لس آنجلس، پس از اینکه جان مک کارتی دروازه بان این تیم مانع شوت ستاره آرژانتینی از فاصله نزدیک در ورزشگاه BMO شد.

برچسب ها :

ناموجود