تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 8761

سلنا گومز مانیکور میکرو فرنچ را ترند پاییز می کند

سلنا گومز مانیکور میکرو فرنچ را ترند پاییز می کند

هر بار که به ناخن‌ های سلنا گومز را نگاه می‌ کنید، او یک مانیکور فوق‌ العاده مد روز پوشیده است که مستقیماً شما را به حال و هوایی خاص می برد. گاهی اوقات، مانند ناخن های “دیسکو حباب” حداکثر گرا هستند. گاهی اوقات، آنها مینیمالیستی هستند، مانند ناخن های درخشان مروارید. این بار، این

هر بار که به ناخن‌ های سلنا گومز را نگاه می‌ کنید، او یک مانیکور فوق‌ العاده مد روز پوشیده است که مستقیماً شما را به حال و هوایی خاص می برد. گاهی اوقات، مانند ناخن های “دیسکو حباب” حداکثر گرا هستند. گاهی اوقات، آنها مینیمالیستی هستند، مانند ناخن های درخشان مروارید. این بار، این یک برداشت مدرن از مانیکور میکرو کلاسیک فرانسوی است آن هم با حال و هوای پاییزی.

مانیکورهای فرانسوی میکرو فرنچ در تابستان امسال تقریباً برای همه ظاهر شد. لوری هاروی آنها را برای یک نمایش بین المللی استفاده کرد، دوآ لیپا آنها را در تعطیلات متعدد پوشید و کیتی پری هنگام حضور در صبح بخیر آمریکا از آنها پوشیده بود. نیازی به گفتن نیست، این یک تابستان میکرو فرنچ فرانسوی است که سلنا گومز می خواهد آن را به پاییز بیاورد.

در تعداد انگشت شماری از پست های هفته گذشته، گومز با تکرار فوق العاده مانیکور کلاسیک میکرو فرنچ دیده شده است. اول، و از راه دور، زمانی بود که او یک سلفی آینه ای را به اشتراک گذاشت.

با این حال، در 15 سپتامبر، زمانی که او پستی را منتشر کرد که در آن تصویری نزدیک از ناخن ها نمایش داده می شد. او در کنار مدل سازی سایه جدید که با خط چشم مشکی تیز و دراماتیک ست کرده بود مینی مانیکور خود را به نمایش گذاشت.

هر ناخن شکل طبیعی کمی مربعی و طول کوتاه داشت و با رنگ پایه صورتی مایل به بژ رنگ شده بود که تقریباً تمام ناخن او را گرفته بود. حدود سه چهارم اینچ تا نوک ناخن او، نوک سفید روشن و نازکی داشتند که ظاهر را تمام می کرد و کل ناخن درخششی فوق العاده و براق داشت.

اگر می‌خواهید با مینی مانیکور که امسال همه عاشق آن بوده‌اند همراه شوید، خوش شانس هستید زیرا نه تنها باز آفرینی آن فوق‌ العاده آسان است، بلکه گام به گام شما را نیز تحت پوشش قرار می‌ دهیم.

ابتدا، مانند هر مانیکور، باید لاکی که روی ناخن هایتان باقی مانده است را با پاک کننده لاک ناخن پاک کنید تا صفحه ای تمیز داشته باشید. سپس روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب برانید. پس از آن، به طول و شکل دلخواه خود برش بزنید و سوهان بزنید، سطح را صاف کنید تا پایه یکنواخت شود و قبل از رنگ آمیزی، بیس کت مورد علاقه خود را بمالید.

سپس، شما می خواهید با یک کت پایه از رنگ بژ صورتی برای قسمت عمده ناخن خود این روند را آغاز کنید. احتمالاً در حال حاضر لاک مورد علاقه خود را در خانه دارید.

هنگامی که پایه خشک شد، نوک میکرو فرنچ را ایجاد می کنید. با این حال، برای بسیاری از شما، استفاده از نوار فقط چند سانتی‌ متر از نوک آن و رنگ‌ آمیزی روی آن احتمالاً ساده‌ ترین و مطمئن‌ ترین راه برای انجام آن است. برای این مرحله از لاک ناخن در سایه استفاده کنید. و حالا شما یک مانیکور میکرو فرنچ فرانسوی با حال و هوای پاییزی مشابه مانیکور سلنا گومز خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود