تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
کد خبر : 6821

سلنا گومز قرار است میزبان یک شب عالی برای یک هدف خوب باشد

سلنا گومز قرار است میزبان یک شب عالی برای یک هدف خوب باشد

سلنا گومز قرار است پاییز امسال میزبان یک شب سرگرم کننده باشد و همه اینها برای یک هدف خوب است. سلنا روز پنجشنبه اعلام کرد که میزبان اولین مزایای سالانه صندوق تاثیر نادر در ماه اکتبر در لس آنجلس برای حمایت از سازمان های بهداشت روان جوانان خواهد بود. این شب بزرگ اولین رویداد جمع

سلنا گومز قرار است پاییز امسال میزبان یک شب سرگرم کننده باشد و همه اینها برای یک هدف خوب است. سلنا روز پنجشنبه اعلام کرد که میزبان اولین مزایای سالانه صندوق تاثیر نادر در ماه اکتبر در لس آنجلس برای حمایت از سازمان های بهداشت روان جوانان خواهد بود.

این شب بزرگ اولین رویداد جمع آوری کمک های مالی است که توسط Rare Beauty، شرکت لوازم آرایشی سلنا برگزار می شود، که در سال 2020 راه اندازی شد. صندوق تاثیر کمیاب به پرداختن به سلامت روان، و گسترش خدمات بهداشت روان و آموزش برای جوانان در سراسر جهان اختصاص دارد.

گومز در بیانیه‌ ای گفت: «هیچ چیز برای من مهم‌ تر از دسترسی جوانان به منابعی نیست که برای حمایت از سلامت روانشان نیاز دارند.» “این یک ماموریت شخصی و دلیل ایجاد صندوق تاثیر کمیاب است. من فوق‌ العاده مفتخرم که میزبان افتتاحیه صندوق تاثیر کمیاب هستم و مشتاقانه منتظر شبی الهام‌ بخش برای جمع‌ آوری سرمایه برای این خدمات نجات‌ بخش هستم و تأثیری را که تاکنون گذاشته‌ا یم را به نمایش بگذارم.»

این رویداد در 4 اکتبر برگزار خواهد شد و 350 مهمان از جمله افراد مشهور، نیکوکاران، حامیان سلامت روان و شرکا، حامیان و اعطا کنندگان این بنیاد در استودیوی Nya در هالیوود خواهد بود.

الیزه کوهن، معاون تاثیر اجتماعی و گنجاندن در Rare Beauty و رئیس صندوق تاثیر کمیاب، “ما بسیار هیجان زده هستیم که افتتاحیه صندوق تاثیر کمیاب را اعلام کنیم، شبی پر از الهام و هدف.” این رویداد اهمیت حمایت از سلامت روان جوانان را برجسته می‌ کند و برای سازمان‌ های باور نکردنی که ابزارها و منابع حیاتی سلامت روان را برای جوانان در سراسر جهان فراهم می‌ کنند، بودجه جمع‌ آوری می‌ کند. با حمایت شرکا، اهدا کنندگان و جامعه، امیدواریم ماموریت خود را برای کاهش انگ مرتبط با سلامت روان و افزایش دسترسی به خدمات بهداشت روان و آموزش را بیشتر کنیم.»

برچسب ها :

ناموجود