تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
کد خبر : 9001

سلنا گومز عکس هایی از هفته مد پاریس را به اشتراک می گذارد

سلنا گومز عکس هایی از هفته مد پاریس را به اشتراک می گذارد

سلنا گومز در پاریس در حال پیشرفت است! او در یک پست جدید اینستاگرامی گوشه ای از تجربه هفته مد پاریس خود را به اشتراک گذاشت. گومز، 31 ساله، تعدادی عکس را که او به سادگی روی آن نوشته بود، “پاریس سرگرم کننده بود” با یک سلفی خیره کننده شروع کرد. در این عکس، او

سلنا گومز در پاریس در حال پیشرفت است! او در یک پست جدید اینستاگرامی گوشه ای از تجربه هفته مد پاریس خود را به اشتراک گذاشت.

گومز، 31 ساله، تعدادی عکس را که او به سادگی روی آن نوشته بود، “پاریس سرگرم کننده بود” با یک سلفی خیره کننده شروع کرد. در این عکس، او یک کت مشکی ساده به تن کرده بود و با آرایش چشم براق او اجازه داد تا در مرکز توجه قرار گیرد.

سلنا سایه چشم آبی مایل به درخشانی داشت که بر روی آرایش پایه برنزی و براق او ظاهر می شد. او با گوشواره‌ های حلقه‌ ای نقره‌ ای درخشندگی بیشتری به خود اضافه کرده بود.

در اسلاید بعدی، گومز در حالی که با یکی از دوستانش در آینه سلفی می گرفت، ژست گرفت. سلنا گومز برای این عکس یک لباس تنگ با طرح پلنگی، گوشواره های حلقه ای طلایی و موهای دم اسبی شیک پوشیده بود.

بعداً در عکس ها، این ستاره همچنین دو نگاه از نزدیک به هفته مد خود در پاریس را به اشتراک گذاشت. او همچنین یک عکس شیرین از پشت صحنه که در آن یک ماسک، عینک و هدفون استفاده می کرد با برخی از دوستان از جمله بروکلین بکهام به اشتراک گذاشت.

روز چهارشنبه، گومز یک سلفی در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد در همان شب گرفته شده است. در این عکس ها، که اغلب لباس های شبانه خود را با نیکولا پلتز هماهنگ می کنند، در کنار هم با همان آرایش براق ژست گرفتند.

این دو نفر اغلب در حساب های رسانه های اجتماعی از هم حمایت می کنند. هفته گذشته پلتز بکهام یک پست شیرین را به دوستش به اشتراک گذاشت. مشخص نیست دقیقا چه زمانی گومز و پلتز بکهام برای اولین بار پیوند صمیمی خود را محکم کردند، اما آنها شروع به انتشار پست هایی در مورد دوستی خود در اواخر سال 2022 کردند.

از آن زمان، آنها ارتباط نزدیکی را با هم ایجاد کرده اند، اغلب اوقات با هم وقت می گذرند، به دور دنیا سفر می کنند و تعطیلات و نقاط عطف مهم را با هم جشن می گیرند.

برچسب ها :

ناموجود