تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۴۰
کد خبر : 5165

سلنا گومز عکس افراد مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز عکس افراد مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز این بازیگر 30 ساله، استیو مارتین و مارتین شورت را «افراد مورد علاقه‌اش» نامید و روز سه‌شنبه قبل از پخش فصل 3 سریال برنده امی، عکسی از خود در کنار بازیگران افسانه‌ای کمیک در اینستاگرام منتشر کرد. و گفت برخی از افراد مورد علاقه من در این عکس هستند. در این عکس، گومز

سلنا گومز این بازیگر 30 ساله، استیو مارتین و مارتین شورت را «افراد مورد علاقه‌اش» نامید و روز سه‌شنبه قبل از پخش فصل 3 سریال برنده امی، عکسی از خود در کنار بازیگران افسانه‌ای کمیک در اینستاگرام منتشر کرد. و گفت برخی از افراد مورد علاقه من در این عکس هستند.

در این عکس، گومز که در سریال نقش میبل را بازی می کند. بین بازیگرانش خمیده و دستانش زیر چانه اش قرار گرفته است. مارتین 77 ساله و شورت 73 ساله هر دو از این عکس دنج خوشحال به نظر می رسیدند و در حالی که با این بازیگر ژست می گرفتند، پوزخندهای بزرگی داشتند.

در اوایل این ماه، گومز در مورد اینکه چگونه کار کردن در کنار مارتین و شورت کهنه کار در دو سال گذشته بر نحوه نگاه او به حرفه و ارزش خود تأثیر گذاشته است، صحبت کرد.

یادم می آید زمانی که لس آنجلس را ترک می کردم تا بروم و فصل اول را فیلمبرداری کنم، نگران بودم که کمی تنها باشم زیرا سر صحنه فیلمبرداری بودم و بیشتر اوقات در کنار استیو و مارتی بودم . او گفت لحظه ای که سر صحنه فیلمبرداری قرار گرفتم، آنها به من احساس مشارکت دادند.

هنگام کار با استیو و مارتی، ابتدا ترسیدم، اما خیالم راحت شد که کمدی در منطقه راحتی من بود. آنها با هر چیزی به من کمک کردند تا مهارت هایم را تقویت کنم.

فصل سوم این سریال در ژانویه 2023 فیلمبرداری خود را آغاز کرد، اگرچه در آن زمان هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده بود. با این حال، مشخص شد که بازیگران فصل آینده شامل پل راد، مریل استریپ و جسی ویلیامز خواهند بود. تیزر فصل 3 جدید در ماه مارس به طرفداران اوج پنهانی از راد و استریپ در نقش هایشان داد.

سپس، در آوریل 2023، گومز اعلام کرد که فیلمبرداری فصل 3 به پایان رسیده است. او در توضیح عکسی شیرین با استریپ در اینستاگرام نوشت: “مطمئن نیستم که کلمات کافی برای توضیح اینکه چقدر این فصل زیبا بوده است. به زودی پست های بیشتری خواهم گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود